Genel 03 ŞUBAT 2010 / 10:57

Sosyal medya brokerların başına bela

Amerika'da brokerlar artık sosyal medya üzerinde bilgi paylaşmadan önce iki kere düşünecek.

Amerika'da brokerlar artık sosyal medya üzerinde bilgi paylaşmadan önce iki kere düşünecek.


Amerika'da borsada işlem yapan ve birlikte çalıştıkları şirketler hakkında herkesten fazla bilgi sahibi olan brokerların bundan böyle sosyal medyada paylaştıkları şeyleri iki kez düşünmesi gerekecek. Amerika Finans Endüstrisi Düzenleme Otoritesi (FINRA), yeni yayınladığı kılavuzda brokerlerin yatırım tercihlerini değiştirecek bilgileri sosyal profillerinde paylaşmalarına sınırlama getirirken, henüz gündeme gelmemiş fakat gelecekte hayata geçebilecek teknolojiler üzerinden bilgi paylaşımına dair bir takım düzenlemelere de yer verdi.

FINRA'nın önerdiği düzenlemeler arasında, herhangi bir şüphe durumunda şirketin çalışanlarının sosyal profillerinin adım adım izlemesi ve raporlamasına dair bazı tavsiyeler de yer alıyor.

Haberin detaylarını bu adreste bulabilirsiniz.