Genel 12 OCAK 2010 / 13:40

Şikâyetler "check-up"tan geçiyor

Turkcell Global Bilgi'nin geliştirdiği "check-up" programı; Turkcell müşterilerini takip ederek, şikâyetlerin oluşmadan engellenmesini sağlayacak.

Turkcell Global Bilgi'nin geliştirdiği "check-up" programı; Turkcell müşterilerini takip ederek, şikâyetlerin oluşmadan engellenmesini sağlayacak.


Turkcell Global Bilgi, Turkcell müşterilerinin yaşadıkları memnuniyetsizliklerin şikâyete dönüşmeden tespit edilip çözümlenmesi amacıyla "Müşteri Check-Up Programı" sistemini geliştirdi. Proaktif çözümler ile müşteri şikâyetlerinin oluşmadan engellenmesini, gerçekleşen şikâyetin de etkin çözüm süreçleri ile yönetilmesini hedefleyen program sayesinde şikâyetin müşteri ve konu bazında tekrarlanmamasına yönelik önemler de alınıyor.

Program kapsamında, çağrı merkezi üzerinden hizmet almak isteyen tüm müşterilerin işlemleri, memnuniyetsizliğin fark edilebileceği kriterlere göre izlenerek olumsuz deneyimler tespit ediliyor, hizmet aldığı her kanal bazında memnuniyetsizlik riski tahmin ediliyor. Böylece şikâyet oluşmadan önce tespit edilerek, memnuniyeti sağlamak için müşteriye özel çözümler sunuluyor.

Konu ile ilgili bir açıklama yapan Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, "Turkcell müşterilerinin memnuniyetini en üst düzeye çıkartmak amacıyla yaptığımız araştırmalar sonucunda "Müşteri Check-Up" programını geliştirdik. Global Bilgi Müşteri İlişkileri Yönetimi'nin liderliği ve BT departmanının çalışması sonucu ortaya çıkan sistem, sahip olduğu teknolojik özellikler ve mutlu müşteri yaratmada izlenen yöntem açısından sektördeki diğer uygulamalardan farklılaşıyor" dedi.