Genel 15 ŞUBAT 2010 / 11:58

Satış ve pazarlama yeniden tanımlanacak

Satış ve pazarlama sürekli değişiyor, yeni kavramlar ve yaklaşımlar kazanıyor.

Satış ve pazarlama sürekli değişiyor, yeni kavramlar ve yaklaşımlar kazanıyor.


12-13 Mayıs tarihlerinde İstanbul'da gerçekleştirilecek olan Geleneksel 7. Satış Zirvesi, şirket sahiplerinden, satış ve pazarlama departmanlarından büyük ilgi görüyor. Coca Cola, Philip Morris, Eti, Hyundai, Türk Telekom, Turkcell, TEB, Bosch, Eczacıbaşı, Arçelik, Vodafone ve Teknosa gibi markaların tepe yöneticilerinin satış ve pazarlama alanında dünyadaki gelişmeleri tartışacağı zirvede, katılımcıların eğitimi için büyük hazırlıklar yapılıyor.

Her yıl düzenlenen Satış Zirvesi'ne katılan araştırma şirketleri, çok sayıda satış ve pazarlama yazarı, bilim insanları ve satış pazarlama profesyonelleri geleceğin dünyasını yeniden belirliyor. Zirvede beden dili ve kişisel imaj, müşteri psikolojisi, sunuş yapma becerileri, gelecek 10 yılda satış ve pazarlamayı nelerin beklediği, kilit müşteri yönetimi, küresel markaların vizyonları, girişimcilerin satış taktikleri, interaktif pazarlama ve daha birçok önemli konu otoriteler tarafından ele alınacak.

" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun