Genel 08 NİSAN 2011 / 16:38

PLM Forum’da ‘deneyimler’ konuştu

Dassault Systèmes tarafından düzenlenen PLM Forum Türkiye 2011’de şirketin geleceğe yönelik stratejileri ve “Yaşam benzeri deneyimler” konusu katılımcılara aktarıldı.



Her yıl Dassault Systèmes üst düzey yöneticileri, teknik uzmanlar, Dassault Systèmes’in Türkiye’deki iş ortakları ve müşterilerinin katılımıyla gerçekleşen PLM Forum Türkiye 2011 İstanbul’da gerçekleştirildi. Şirketin geleceğe yönelik stratejisinde önemli bir yeri olan ‘Yaşam benzeri deneyimler' (Lifelike Experience) kavramının işlendiği etkinlikte Dassault Systèmes müşterisi firmalar başarı öykülerini birinci ağızdan katılımcılar ile paylaşma fırsatı buldu.

Forumda ‘Herkes için 3D, Deneysel 3D Tecrübesi’ konulu sunumu yapan Dassault Systèmes İnteraktif Strateji Direktörü Mehdi Tayoubi 3D’nin artık sadece sinema sektöründe değil, eğitimden eğlenceye, tiyatrodan tekstile kadar pek çok farklı sektörde kullanılabileceğini söyledi ve ekledi: “3D, pazarlama dünyasına şimdiden girdi. Nestle ile Fransa’da yaptığımız kampanyada şirketin mısır gevreği ürününün satışında 2 ay içerisinde 1.6 oranında bir artış oldu.”



"İlk iş ihtiyacı belirlemek"
Forum’un bu yılki Onur Konuğu olan Hexagon Studio Yönetim Kurulu Başkanı Jan Nahum ise konuşmasında inovasyon ve markalaşma üzerinde durdu. Nahum: “İhtiyacı belirledikten sonra buna uygun üretimde bulunmak ya da hizmet sunmak boşluğun en doğru şekilde doldurulmasını sağlar. Binlerce veya on binlerce marka arasından sizin yarattığınız markanın akılda kalabilmesi için oldukça inovatif olmanız gerekiyor.” dedi.

PLM Forum Türkiye 2011’de düzenlenen teknik oturumlarda ise ARGE, CADEM, Grup Otomasyon, infoTRON gibi iş ortaklarının yanı sıra, Hexagon Studio ve TAI gibi farklı sektörde faaliyet gösteren müşteriler de deneyimlerini paylaştı. PLM Forum’da aynı zamanda şirketin geçtiğimiz yıl satın aldığı arama tabanlı uygulama platformu EXALEAD hakkında da bilgiler verildi.