Genel 02 ŞUBAT 2010 / 12:01

Mobiliz'in hizmet filosu FiloTürk yola çıktı

Mobiliz, yeni yapılanması olan FiloTürk ile müşterilerine daha da yakınlaştı.

Mobiliz, yeni yapılanması olan FiloTürk ile müşterilerine daha da yakınlaştı.


Mobiliz'in tüm kanal, pazarlama, teknik destek ve Ar-Ge organizasyonunu yeniden yapılandırarak kurduğu FiloTürk faaliyete geçti. FiloTürk bundan böyle, Mobiliz'in 3 bin 500'ü aşkın müşterisine doğrudan hizmet verecek.

Amaçlarının, beklenti ve ihtiyaçları doğrudan karşılayan daha yakın hizmetle müşteri memnuniyetini artırmak ve Mobiliz'in pazardaki konumunu güçlendirmek olduğunu belirten Mobiliz Genel Müdürü Levent Aydoğan şunları söyledi: "Mobiliz, güçlü Ar-Ge kadrosu ile geliştirdiği yeni nesil araç ve filo yönetim sistemleri ile hem teknoloji hem de hizmet kalitesi açısından öncü konumda bulunuyor. Mobiliz'in bu rolünün bir eseri olan FiloTürk ile bundan böyle ürün ve hizmetlerimizi müşterilerimize daha etkin bir şekilde ulaştırılacağız. Hedefimiz müşteri memnuniyetinde çıtayı daha da yükseğe taşıyarak, pazardaki konumumuzu pekiştirmek olacaktır."

FiloTürk, Mobiliz ürünlerinin satış faaliyetlerinin yanı sıra montaj ve servis gibi tüm satış sonrası hizmetlerini de 81 ilde yürütecek. Müşteriler FiloTürk'e, 444 2722 (444 ARAC) çağrı merkezi üzerinden Türkiye'nin her yerinden ulaşabilecek.