Genel 16 ŞUBAT 2010 / 08:19

Medyasoft'un 2010 hedefleri büyük

Yıldız Bilişim Grubu şirketlerinden Medyasoft, 2010 yılına iddialı başladı.

Yıldız Bilişim Grubu şirketlerinden Medyasoft, 2010 yılına iddialı başladı.


Yıldız Holding'in Bilişim Grubu şirketlerinden olan Medyasoft, yazılım satışlarından eğitime, yeni distribütörlük anlaşmalarından bilişim sektörünün gidişatı ve KOBİ'lerin yazılım eğilimine kadar birçok konuda 2010 stratejilerini açıkladı.

2009'un Medyasoft için bir atılım yılı olduğunun altını çizen Medyasoft Genel Müdürü Doğu Pabuçcuoğlu, geçen yıla kadar en çok bilinen Adobe distribütörlüklerinin yanına Autodesk, IBM, Norton, Babylon, Trustware gibi büyük markaları da eklediklerine değinerek; "Yıldız Bilişim Grubu çatısı altındaki diğer markalarda olduğu gibi, 2009 Medyasoft için de büyüme yılı oldu. Belirlediğimiz tüm hedeflere ulaşıp, yılı eğitimde yüzde 100, yazılımda ise yüzde 60 büyüme ile kapattık. Bundaki en büyük etken, şirketler iş süreçleri için olmazsa olmaz haline gelen yazılım yatırımlarını kesmeyip, yıl boyunca donanım satışları azalmasına rağmen, yazılıma yüzde 6 oranında yatırım yaptı. 2010 yılında da bu gelişmeler doğrultusunda büyümemizi yüzde 60 olarak belirledik. Yazılım satışının yanı sıra verdiğimiz eğitimler ve yeni distribütörlük anlaşmaları ile bu rakama ulaşacağımızı düşünüyoruz" dedi.

Yeni yıla SAP Türkiye distribütörlüğü ile başladıklarını, bu anlaşma ile çalışan sayısının 40'tan 80'e yükseldiğine değinen Pabuçcuoğlu; "Sadece rakamsal değil, çalışan anlamında da yüzde yüzün üzerinde büyüme yakaladık. Bu sayede sadece büyük ölçekli değil; aynı zamanda orta ölçekli işletmelere de hizmet verebileceğiz. Bunu sağlayabilmek için 40 kişilik de SAP danışman ekibi oluşturduk" dedi.