Genel 31 MART 2010 / 06:12

Medya Takip Merkezi'nden iletişim sektörüne kolaylık

Medya Takip Merkezi, Medya Bilgi Rehberi'nin genişletilmiş sürümü V.2'yi, piyasaya sürdü.

Medya Takip Merkezi, Medya Bilgi Rehberi'nin genişletilmiş sürümü V.2'yi, piyasaya sürdü.


Medyaya dair tüm bilgilere ulaşabilme olanağı sunan Medya Bilgi Rehberi'nin genişletilmiş yeni sürümü, Medya Takip Merkezi (MTM) tarafından hizmete sunuldu. Rehberin, tüm yayınlar ile medya mensuplarına dair bilgilerin ve iletişim adreslerinin yer aldığı V.2 versiyonu, kullanıcısına zaman kazandıracak ve medyaya hâkimiyetini artıracak pek çok yeniliği barındırıyor.

Medya Takip Merkezi Kurumsal İletişim Müdürü Silva Demirci, Medya Bilgi Rehberi'ne olan ilginin her geçen gün arttığını belirterek, "Basın listelerinin güncellenmesi konusunda halkla ilişkiler sektörüne destek verme hedefiyle yola çıkan Medya Bilgi Rehberi, zaman içinde kullanıcılardan gelen talep ve olumlu geri dönüşlerle daha da kapsamlı bir rehbere dönüştü. Yeni versiyonda, iletişimcilerin medyaya dair ihtiyaç duyabileceği her türlü bilgiye yer verdik" dedi.

TV programlarını izleme imkanı

Geliştirilmiş yeni sürümde, TV programlarıyla ilgili fikir sahibi olmak için program örnekleri izlenebiliyor, basın bülteni gönderilen listeler, program üzerine kaydedilebiliyor ve bu kısma not alınabiliyor. Aynı zamanda bu alan Excel programına da aktarılabiliyor.

Medya Bilgi Rehberi'nde, gazete, dergi, TV kanalı, radyo, haber ajansı, internet sitesi ve yayın gruplarına ilişkin tanıtımlar ve çeşitli analizler yer alıyor. Yayınların en güncel künyeleri, dergilerin son sayıları ve köşe yazarlarının güncel yazılarının da sunulduğu program, iletişimcilerin ihtiyaç duyduğu her türlü bilgiyi elinin altına taşıyor.

Kullanıcıya göre özelleştirilebilen e-posta şablonları, isme özel toplu mail gönderim imkânı ve detaylı iletim raporları, Medya Bilgi Rehberi'nin kullanıcılarına sunduğu yenilikler arasında yer alıyor.