Genel 19 MART 2009 / 12:46

Media Markt Türkiye’de yüzde 100 büyüyecek

Media Markt, 2009 yılı hedeflerini bir basın toplantısıyla açıkladı.

Media Markt, 2009 yılı hedeflerini bir basın toplantısıyla açıkladı.


Media Markt, 2009 yılında sekiz yeni mağaza açarak yüzde 100 büyümeyi hedeflediğini duyurdu. Teknoloji mağaza zinciri bu yıl içinde bin kişilik daha istihdam sağlayacağını açıkladı. Konuyla ilgili gerçekleştirilen basın toplantısında konuşan Media Markt Türkiye Operasyonlarından Sorumlu Genel Müdürü Nuri Topatan, yıl boyunca yatırımlarının hız kesmeden süreceğini söyledi. Bu paralelde 25 Mart gecesi Adana’da yeni Media Markt Mağazası’nın açılışını yapacaklarını belirten Topatan, “Türkiye operasyonlarımız başlattığımız 2007 yılından bu yana sekiz mağaza hizmete açtık. Yıl sonuna kadar mağaza sayımızı 16’ya çıkaracağız” dedi.


İstanbul’da üç mağazalarının olduğunu belirten Topatan, bu rakamın da artacağını kaydetti. Topatan Adana’dan sonra İzmirliler’le de Media Markt markasını buluşturmayı hedeflediklerini açıkladı. En iyi markaları en düşük fiyatlarla tüketiciye sunduklarını belirten Topatan, Media Markt’ın faaliyet gösterdiği 16 ülke içinde en hızlı gelişme gösteren ülkenin Türkiye olduğunu vurguladı. Topatan, “Bir yabancı marka olarak Türkiye’de gösterdiğimiz başarı, henüz pazarda faaliyete başlamamış olan diğer yabancı markaların dikkatini çekiyor. Bu durum Türkiye pazarına olan ilgiyi artırıyor. Dolayısıyla rekabet ortamı yoğunlaşarak devam edecek. Biz bu ortamda öne çıkmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.


Media Markt’ın düşük fiyat politikasındaki iddiasına dikkat çeken Topatan, En düşük fiyat garantisi kapsamında sattıkları ürünü daha düşük fiyata bulan tüketicilere fiyat farkının iki katını iade ettiklerini hatırlattı.