Genel 13 ARALIK 2010 / 15:28

Liberty Sigorta Çağrı Merkezi Operasyonları için Salesforce.com'u seçti

Gerçekleştirilen anlaşmayla bir kurum daha yazılım yerine bulut bazlı CRM çözümü tercih etti.

Gerçekleştirilen anlaşmayla bir kurum daha yazılım yerine bulut bazlı CRM çözümü tercih etti.


Liberty Sigorta, Acente Hizmet Merkezi ve Hasar Hizmet Merkezi süreçlerini takip etmek için Salesforce.com'u tercih ederek, iş verimliliğini artırmayı hedefliyor.

CRM çözümleri sunan Salesforce.com kullanımı ile işletmeler, bir internet bağlantısı ve bir bilgisayardan başka hiçbir yazılım ya da donanım yatırımı gerektirmeden iş süreçlerini sadece tarayıcı üzerinden yönetebiliyor.

Acentelerden, Hizmet Merkezi'ne gelen her mail, telefon ya da Hasar Hizmet Merkezi'ne gelen şikayetlerin anında takip edilmesini sağlayarak iş süreçlerini kolaylaştıran Salesforce.com, Cisco ve Gmail yazılımlarıyla da tümleşik olarak hizmet verebiliyor.

Liberty Sigorta ile gerçekleştirilen anlaşma kapsamında, Single Sign-On (tek giriş) teknolojisi ile Salesforce.com, çalışanların tek bir şifre ile tüm kurumsal uygulamalarına giriş yapmalarını ve Liberty Sigorta IT sorumlularının şirket içi tüm sistemlere erişimleri eşit güvenlik önlemleri ile yönetebilmelerini sağladı.