Genel 28 KASIM 2012 / 17:23

Kurumiçi e-posta trafiğini sıfırlamak için adımlar atılıyor

Atos kurumiçi e-posta trafiğini sıfırlıyor

Atos, 2014 yılına kadar kurumiçi e-postaları sıfırlayacağı iddiasıyla,  "blueKiwi ZEN" adlı çözümle kullanıcıların karşısına çıkıyor.



“Y kuşağı e-posta okumuyor” sonucundan yola çıkan Atos, 2014’e kadar kurumiçi e-postaları sıfırlamayı hedefliyor. Bu konuda müşterilerine de danışmanlık hizmeti sunan şirket, Nisan 2012’de bünyesine kattığı kurumsal sosyal yazılım sağlayıcısı blueKiwi ile birlikte 'blueKiwi Zen'i piyasaya sürdü.

Boyutuna bakılmaksızın tüm şirketlere daha etkili bir iletişimde bulunma ve birlikte iş yapma imkanı sunan çözüm, bu sayede yazılım ile bilgilerin düzenlenmesi, işlenmesi ve paylaşımı daha akıllı hale getirilerek, ve karar süreçlerini hızlandırıyor.

Geleceğin iş ortamlarına yaklaşılıyor

Şirket, blueKiwi ZEN’i aynı zamanda, kendi bünyesindeki “Sıfır E-Posta” girişimlerini destekleyen teknoloji olarak dahili kullanıma sunacak. Bu programla şirket, çalışanlarına özel ve çalışma hayatları arasındaki dengeyi en doğru şekilde kurabilmelerine olanak sağlayan ve yepyeni çalışma yöntemleri sunan geleceğin çalışma ortamını günümüze taşıyan sosyal bir şirkete dönüşme stratejisine bir adım daha yaklaşacak.

Konuyla ilgili konuşan Atos Kıdemli Başkan Vekili Gilles Grapinet, sundukları çözümün, müşterilerin çalışanlarının iş ve özel hayat dengesini iyileştireceği belirtirken, aynı zamanda iş performanslarını da artıracağını belirtti.

Allianz İnovasyon ve Topluluk Yönetimi Başkanı Karine Lazimi, dört yıldır blueKiwi kullanan birçok çalışanları olduğundan bahsediyor ve ekliyor:
“blueKiwi sayesinde, Allianz bünyesinde iş yapma şekillerimiz değişti ve blueKiwi bizim için vazgeçilmez bir araç haline geldi. blueKiwi sayesinde, iç iletişimimizi güçlendirdik ve bugüne kadar 2 bin çalışanımızın günlük işlerini iyileştirdik” diyen Lazimi, “blueKiwi’ nin yeni özelliklerini ve artan performansını memnuniyetle karşılıyoruz. Bunların kurumumuza daha nasıl fayda katabileceğini keşfetmeyi merakla bekliyoruz”

Kurumiçi iletişim modelleri değişiyor

blueKiwi ZEN, kullanım kolaylığı, fonksiyonellik ve performansı ile üstün iletişim, efektif “birlikte iş yapma” ve bilgi işleme becerileri sunmayı hedefliyor. ZEN çalışanlara, önemli noktalara odaklanma ve doğru kişileri harekete geçirme fırsatları sağlıyor. Kullanıcılara bilgiyi filtreleme ve önem sırasına koyma imkanı sunan çözüm, güçlü mekanizmalarıyla insanlar, topluluklar ve dokümanlar arasında yeni bağlantılar da oluşturuyor. Böylece kurum içi kolektif bilgiyi arttırırken, sosyal iletişimi yeni bir boyuta taşıyor.