Genel 07 NİSAN 2014 / 11:47

Kanallar arası yolculuk

Genesys G- Summit 2014’de masaya yatırıldı.Çağrı merkezi ve müşteri hizmetleri yazılımları konusunda dünya lideri Genesys’in her yıl düzenlediği Genesys G-Summit, bu sene 3 Nisan Perşembe akşamı Rahmi Koç Müzesi’nde gerçekleşti.

Müşteri Hizmetlerinde, müşterilerin kullandığı kanallar üzerinden tek ve tutarlı bir deneyim gerçekleştirebilmek için çözümlerin anlatıldığı etkinliğe, Genesys’in üst düzey yöneticileri ev sahipliği yaptı.

Genesys Pazarlama Müdürü Marie Udal, Ülke Müdürü Murat Tipi ve Türkiye ekibinin ev sahipliğinde gerçekleşen Genesys G-Summit’e, banka, finans ve telekom başta olmak üzere birçok sektörden üst düzey yöneticiler katıldılar ve demo alanlarında Genesyin farklı müşteri hizmetleri çözümlerini dinlediler.

Türkiye Ülke Müdürü Murat Tipi etkinlikle ilgili olarak “ Bu yıl G- Summitte 4 farklı çözümümüzü paylaştık. Müşteri hizmetlerinde kullanılan kanallar üzerinden tek ve tutarlı deneyim sunmak ve gerçekleştirmek çok önemli. Genesys olarak tüm çözümlerimizde bu farkındalıkla hareket ediyoruz” dedi.

Genesys bu yıl G-Summit demo alanında Conversation manager,Genesys Mobile Engagementi, Enterprise Workload Management, UCConnector – MS Lync çözümleri tanıttı.