Genel 03 MART 2011 / 14:10

İnterpromedya hem içerik sağlıyor hem de yayınlarını tanıtıyor

İnterpromedya CeBIT 2011’de hem yeni yayını ICTnews Eurasia’yı tanıtıyor hem de Türk salonlarına içerik sağlıyor.





Türkiye’nin CeBIT 2011'de "Partner Ülke" olmasıyla fuardaki Türk pavyonlarını organize eden İstanbul Ticaret Odası’na (İTO) satış ve pazarlama konusunda danışmanlık yapan İnterpromedya da CeBIT'te 12. salondaki standıyla yer alıyor. Türkiye’den giden ve Almanya’da yeni bağlantılar sağlamak isteyen şirketlere yol göstermek üzere ürün ve hizmetlerini sunan İnterpromedya, CeBIT süresince de yoğun çalışma temposunu sürdürüyor.



İnterpromedya Etkinlik Yönetimi Grup Müdürü Can Burak Akgün, CeBIT’te kapalı devre haber sistemlerine içerik sağlayan İnterpromedya'nın, aynı zamanda kendi standında bölgesel faaliyetlerini ve yeni bölgesel yayını ICTnews Eurasia’nın tanıtımını gerçekleştirdiğini belirtiyor.



Akgün, ICTnews Eurasia ile bölgedeki yatırımcılara Türkiye’deki koşulları ve Türk yatırımcılara da çevre ülkelerdeki piyasalarla ilgili bilgi aktarmayı hedeflediklerini vurguluyor. CeBIT’te yayın ve etkinliklere gösterilen ilgiden oldukça memnun olduklarını dile getiren Akgün, “Şirket olarak uzun yıllar sonucu oluşan tecrübe ve birikimimizi bölgeye taşıma hedefi taşıyoruz” diyor.