Genel 09 EKİM 2010 / 15:01

İntermat CRM çözümleri 2. salonda

Müşteri ilişkileri yönetimi alanında faaliyet gösteren İntermat,fuarda çözümlerini sunuyor.

Müşteri ilişkileri yönetimi alanında faaliyet gösteren İntermat,fuarda çözümlerini sunuyor.


Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) alanında faaliyet gösteren İntermat, ön pazarlamadan satış sonrası destek hizmetlerine kadar tüm iş süreçleri ile bütünleşebilen çözümler sunuyor. Tele marketing ve çağrı merkezi şirketlerinin de tüm iş süreçlerine yönelik çözümler geliştirdiklerini kaydeden İntermat Satış Müdürü Onur Küçük, "Müşterilerimize; hem kendileri hem de müşterileri ile ilgili işlemleri tek bir veritabanında toplayan ve yöneten bir platform sunuyoruz. Sektör bağımsız olarak satış ve hizmet alanında faaliyet gösteren tüm kurumlar bizim hedef kitlemizi oluşturuyorlar" dedi.

Ürünleri ile ilgili Ar-Ge, üretim, satış ve satış sonrası destek hizmetlerini kendilerinin verdiğini kaydeden Onur Küçük, "Müşterilerimize, CRM çerçevesinde olmak koşuluyla standart paket ürünlerimiz dışında da özel geliştirmeler yapabiliyoruz" dedi.İntermat'ın CRM ürünleri, Logo'nun Tiger, Unity ürün aileleri ile da bütünleşik olarak çalışıyor.

İntermat standı, fuarın 2. salonunda yer alıyor.