Genel 23 TEMMUZ 2010 / 08:08

HP’nin yeni markası HPN’in hedefleri büyük

ProCurve ve 3Com markalarını HPN altında birleştiren HP, ağ alanında pazar payını artırdı.

ProCurve ve 3Com markalarını HPN altında birleştiren HP, ağ alanında pazar payını artırdı.


3Com’u satın alarak yeniden yapılanan HP, ProCurve markasını 3Com’la birleştirerek ağ pazarındaki varlığını HP Network (HPN) adıyla yeniledi. ProCurve ve 3Com markalarını HPN altında birleştiren HP ağ alanında ürün çeşitliliği ve pazar payını artırdı.

HPN’in yeni yöneticileri 21 Temmuz 2010 Çarşamba günü düzenlenen basın toplantısında biraraya geldi. Toplantıya HPN Ülke Müdürü Sami Arbak, HPN MEMA Bölge Müdürü Alaa Alshimy, HPN MEMA Kanal Yöneticisi Thierry Dumont katıldı.

HPN Ülke Müdürü Sami Arbak yeni oluşumun tanıtıldığı basın toplantısında HP’nin geleceğe yönelik ağ stratejisini şu sözlerle açıkladı: “Bu satın alma ile ses, görüntü, güvenlik ve uygulama paylaşımı alanlarında çok daha önem kazanan ağ pazarında rekabet gücümüzü artırmak için ProCurve markamızı 3Com’la birleştirerek HP Network’u (HPN) oluşturduk. Böylece dünya çapında rekabet gücümüzü ve pazar payımızı önemli ölçüde artırdık. 3Com’u satın almamız portföyümüzü 3Com ürünlerinin yanı sıra Tipping Point saldırı belirleme ve engelleme sistemleriyle geliştirmemizi ve Çin’de Huawei ile 3Com ortaklığına dayalı H3C’yi de bünyemize katarak Uzakdoğu’da ağırlığımızı koymamızı sağladı.”

HPN’in hedefi 3 yılda 4 kat büyümek

HPN’in Türkiye’deki stratejisini de değerlendiren Arbak HPN'in 4 hedefini açıkladı: “2010’un 1. çeyreğinde Türkiye’deki pazar payımızı 280 bin kurumsal bağlantı noktası ile yüzde 42 oranında artırdık ve Türkiye pazarında 4 hedefe odaklandık: Öncelikle bu birleşme ile ulusal pazarda bir numara olmayı hedefliyoruz. Çalışan sayımızı ve kaynaklarımızı 2 katına çıkardık ve gelişmeye devam edeceğiz. Gelişme sürecimizi 3 yıl içinde tamamlamayı planlıyoruz. Nihai hedefimiz ise 3 yılda 4 kat büyümektir.”