Genel 08 EKİM 2011 / 12:19

Hologram reklamda boyut farkı Airvision standında

3D görüntü teknolojilerinde uzmanlaşmış ekibiyle isteğe uygun içerik oluşturup bu içeriği uygulayacak yaratıcı alternatif medya çözümleri üreten Airvision, çözümlerini CeBIT Bilişim Eurasia’da tanıtıyor.



Bilim kurguyu gerçekle biraraya getiren teknoloji hologram. Hologram artık yeni bir reklam mecrası. Airvision kendini hologram teknolojisini kullanarak hayalleri gerçeğe dönüştüren bir rüya uzmanı olarak tanıtıyor.

Airvision standında Ghostvision, Pyramis, Yotta, Imageport, Alivelogo, Hologamic çözümlerini ziyaretçilere tanıtıyor. Ghostivision, görüntüleri adeta hava zerreciklerine asılı gibi gösteren 3D hologram perdesi. Pyramis, 3D görüntü sağlayarak piramitlerin gizemini, ürününüze taşıyan bir hologram kutusu.

Yotta, özel bir holografik ördü perde. Imageport, ekran büyüklüğü konusunda düşüncelerin sınırlarını zorlamayı hedefleyen bir ters projeksiyon perdesi. Alivelogo ise, logoları sınırlarından kurtarıp dinamik ve dikkat çekici bir dünyaya ışınlama iddiasında olan bir hologram perdesi. Holomagic ise özel bir hologram sistemi. Ekip tarafından özel efektlerle hazırlanmış video içeriğiyle boşlukta oluşturulan gerçek ötesi görüntü izleyicilerin algısıyla oynayarak bir illüzyon yaratıyor.

 
YORUMLAR
sevnur ozbirinci 29 NİSAN 2012 / 10:01 0 0
farklı reklam düşüncelerim var kullanabilirmiyim diye ilgimi çekti.lazer ve 3D hologram görüntüleri için araştırma yapıyorum.markarenk reklam seminer ve danışmanlık ltd şirketi.05322931261