Genel 18 ŞUBAT 2011 / 15:19

Hedefler büyüyor, sınırlar genişliyor

Barselona’da esen mobil rüzgârın gücünü arkasına almaya çalışan Türk şirketlerinden biri olan Defne Bilgi İşlem, fuarda özellikle mobil pazarlama çözümlerini öne çıkardı.



Katma değerli servisler alanında çözüm ve alt yapı uygulamaları sunan Defne, fuarda Sponsored Call, Voice-Video & Text Messaging, Outbound IVVR bazlı mobil pazarlama çözümleri yanı sıra Voice Changer, Collect Call gibi ürünlerini tanıttı.



Fuarda BGM, Roamers Callback gibi operatör servisleri ve VAS ürünlerinin tek kutuda sunulabileceğine yönelik içerikler de ön plana çıkarıldı.



Defne standında keyifli dakikalar da yaşandı



Yeni teknolojilerin dünya ile paylaşıma açıldığı fuarda, Defne’nin geliştirdiği projeler arasında mobil operatörler için ödemeli arama servisi Collect Call, abonelerin sesli ve görüntülü aramalarının sponsorluğunun reklamverenler tarafından üstlenilmesini sağlayan Sponsored Call, kurumsal alana yönelik sunulan çözümler olarak fuarda yer aldı.



Ayrıca Defne, Voice Changer demo uygulamasıyla konukların seslerini gerçek zamanlı değiştirerek, isteyenlerin Barcelona’dan sevdiklerini arayıp şaka yapabilmelerini de sağladı.





Tüm dünyada mobil operatörler tarafından, belirli çözümlerde öncelikli olarak tercih edilen bir çözüm sağlayıcı olmayı hedeflediklerini belirten Defne Bilgi İşlem Satış ve Pazarlama Direktörü Ekrem Duygu, 2011 gelirlerinde ağırlıklı olarak yurt dışından kaynaklanacak yüzde 50 oranında artış hedeflediklerini belirtti.



Duygu, beş yıldır GSMA’e katıldıklarını, stand ziyaretlerinin büyük oranda işe dönüştüğünü, geçen yıllarda Sri Lanka, Tacikistan, Pakistan, Hindistan, Bangladeş gibi ülkelerle iş bağlantıları gerçekleştirdiklerini, böylece önce sadece Ortadoğu ve Türk Cumhuriyetlerine yönelik olan pazar hedeflerini, Kuzey ve Güney Afrika ile Asya-Pasifik bölgesine genişlettiklerini de sözlerine ekledi.