Genel 08 ŞUBAT 2016 / 10:49

GoDaddy'den Sevgililer Günü için pazarlama ipuçları

İnternet domain ve hosting hizmetleri veren GoDaddy, sevgililer günü için linklerin tıklanma yüzdesini artıracak ipuçlarını paylaşıyor.

GoDaddy’nin e-posta pazarlama uzmanları, küçük işletmelerin Sevgililer Günü’nde ürünleri fark etmeksizin e-posta pazarlamasından etkin bir şekilde verim alabileceğini açıkladı. 2015 yılı verilerinin analiz edilmesi sonucunda GoDaddy’nin e-posta kampanyası yapacak küçük işletmelere sunduğu ipuçları şöyle:

İlk izleniminiz iyi olsun

Müşterilerinizle iletişime geçerken ‘Konu’ cümleniz çok önemli. GoDaddy’nin araştırmasına göre ‘Konu’ bölümünde Sevgililer Günü ile ilgili kelimeler kullanılması, link tıklama oranlarını arttırabilir. Örneğin, “romantizm,” “randevu,” “aşk tanrısı” ve “aşk” gibi kelimelerden elde edilen oranlar daha yüksek oluyor. Verilere göre “romantizm” kelimesinin kullanılması link tıklama oranlarını yüzde 155 artırırken, “aşk” kelimesinin getirdiği artışın yüzde 205 olduğu görülüyor.

Gönderim için pazartesi günlerini tercih edin

Randevular için Cuma ve Cumartesi günleri tercih edilse de, 2015 verileri müşterilerinize Sevgililer Günü ile ilgili gönderim yapmanız için en uygun günün Pazartesi olduğunu gösteriyor. Pazartesi günleri elde edilen okunma oranlarının haftanın diğer günlerine göre yüzde 85 daha yüksek olduğu görülüyor.

İçerikle büyüleyin

GoDaddy’nin araştırması, ürünleriniz direkt olarak Sevgililer Günü ile ilgili olmasa da konuya uygun içerikler paylaşmanın mümkün ve etkili olduğunu gösteriyor. Daha fazla etkileşim elde eden içeriklerden bazıları şöyle:

*Sevgililer Günü randevuları için fikirler (restoranlar, dans, canlı müzik, vs.)

*Sevgiliniz için ‘son dakika’ hediye önerileri

*El işi önerileri ve basılabilir malzemeler

*Romantizmin nasıl canlı tutulabileceğine dair fikirler ve ipuçları

*Güne özel yemek tarifleri

*Çocuklar için eğlenceli projeler