Genel 12 MART 2010 / 12:10

Global Bilgi'den müşteri memnuniyeti başarısı

Global Bilgi, müşterilerinin memnuniyetini ölçmek amacıyla yaptırdığı araştırmada yüzde 83'lük başarı sağladı.

Global Bilgi, müşterilerinin memnuniyetini ölçmek amacıyla yaptırdığı araştırmada yüzde 83'lük başarı sağladı.


 

Müşteri memnuniyetinin büyük önem taşıdığı çağrı merkezi sektöründe Global Bilgi, bir başarıya imza attı. Hizmet verdiği müşterilerine 10 ayrı kategoride ve 50 ayrı iş modeli üzerine sorular yönelten Global Bilgi, yüzde 83'lük memnuniyet oranıyla "Müşteri memnuniyeti" başarısını elde etti.

İhtiyaçlara yönelik uygun teklif ve proje hazırlamak, projeleri etkin biçimde planlamak ve yönetmek, çağrı merkezinde çalışan kalitesi ve yetkinliği, müşteri odaklılık, uygun fiyat, yenilikçi ürün gibi birçok başlıkta yapılan bu araştırmada, Global Bilgi müşterilerinin verdiği geri bildirimler araştırmaya kaynak oluşturdu.

Türkiye'nin en büyük 500 şirketi arasında yer alan Global Bilgi'nin hizmet verdiği müşteriler arasında; Digitürk, Pınar Su, AvivaSA, İnteltek, Bilyoner, BP, Sony Ericsson, Çukurova İthalat, P&G Türkiye, Atel, Superonline, Alo Gıda Tarım Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ile Ukrayna'da faaliyetlerini sürdüren Life, Maxi Card ve Viasat yer alıyor.