Genel 12 MART 2010 / 12:10

Global Bilgi'den müşteri memnuniyeti başarısı

Global Bilgi, müşterilerinin memnuniyetini ölçmek amacıyla yaptırdığı araştırmada yüzde 83'lük başarı sağladı.

Global Bilgi, müşterilerinin memnuniyetini ölçmek amacıyla yaptırdığı araştırmada yüzde 83'lük başarı sağladı.


 

Müşteri memnuniyetinin büyük önem taşıdığı çağrı merkezi sektöründe Global Bilgi, bir başarıya imza attı. Hizmet verdiği müşterilerine 10 ayrı kategoride ve 50 ayrı iş modeli üzerine sorular yönelten Global Bilgi, yüzde 83'lük memnuniyet oranıyla "Müşteri memnuniyeti" başarısını elde etti.

İhtiyaçlara yönelik uygun teklif ve proje hazırlamak, projeleri etkin biçimde planlamak ve yönetmek, çağrı merkezinde çalışan kalitesi ve yetkinliği, müşteri odaklılık, uygun fiyat, yenilikçi ürün gibi birçok başlıkta yapılan bu araştırmada, Global Bilgi müşterilerinin verdiği geri bildirimler araştırmaya kaynak oluşturdu.

Türkiye'nin en büyük 500 şirketi arasında yer alan Global Bilgi'nin hizmet verdiği müşteriler arasında; Digitürk, Pınar Su, AvivaSA, İnteltek, Bilyoner, BP, Sony Ericsson, Çukurova İthalat, P&G Türkiye, Atel, Superonline, Alo Gıda Tarım Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ile Ukrayna'da faaliyetlerini sürdüren Life, Maxi Card ve Viasat yer alıyor.

 

" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun