Genel 02 EYLÜL 2010 / 13:39

Foursquare ve MTV sağlıklı bireye damga basacak

İki şirket bir araya gelerek akıllara zarar bir projeye imza attılar.

İki şirket bir araya gelerek akıllara zarar bir projeye imza attılar.


Foursquare ve MTV’nin işbirliğinde yapılan bir kampanyayla, yakındaki bir sağlık kuruluşunu ziyaret edip cinsel yolla bulaşan hastalıkları taşımadığını belgeleyenlere sanal profillerinde özel bir rozet verilecek. Bu yeni kampanya bundan önce MTV’nin bu tür uygulamalardan kaynaklanan önyargıları yok etmek için girişimde bulunduğu kampanyası “Get Yourself Tested”’in bir parçasını oluşturuyor.

Foursquare ve MTV’nin “Get Yourself Tested/GYT” kampanyası ise öncekinden pek farklı olacağa benzemiyor.

Kampanyaya katılacakların bir sağlık merkezine gidip cinsel yolla bulaşan bir hastalık taşımadığını belgelemesi isteniyor. Veya internet üzerinden yakınlardaki bir sağlık merkezini konumlandırıp GYT sitesine girmeleri ve kendilerine ait ZIP kodunu girmeleri gerekiyor.

Bu işlem sonunda ise “sağlıklı” olduğunu belgeleyenler, profillerinde bunu arkadaşlarına duyurabilecekleri bir rozetle ödüllendiriliyor.

" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun