Genel 02 EYLÜL 2010 / 13:39

Foursquare ve MTV sağlıklı bireye damga basacak

İki şirket bir araya gelerek akıllara zarar bir projeye imza attılar.

İki şirket bir araya gelerek akıllara zarar bir projeye imza attılar.


Foursquare ve MTV’nin işbirliğinde yapılan bir kampanyayla, yakındaki bir sağlık kuruluşunu ziyaret edip cinsel yolla bulaşan hastalıkları taşımadığını belgeleyenlere sanal profillerinde özel bir rozet verilecek. Bu yeni kampanya bundan önce MTV’nin bu tür uygulamalardan kaynaklanan önyargıları yok etmek için girişimde bulunduğu kampanyası “Get Yourself Tested”’in bir parçasını oluşturuyor.

Foursquare ve MTV’nin “Get Yourself Tested/GYT” kampanyası ise öncekinden pek farklı olacağa benzemiyor.

Kampanyaya katılacakların bir sağlık merkezine gidip cinsel yolla bulaşan bir hastalık taşımadığını belgelemesi isteniyor. Veya internet üzerinden yakınlardaki bir sağlık merkezini konumlandırıp GYT sitesine girmeleri ve kendilerine ait ZIP kodunu girmeleri gerekiyor.

Bu işlem sonunda ise “sağlıklı” olduğunu belgeleyenler, profillerinde bunu arkadaşlarına duyurabilecekleri bir rozetle ödüllendiriliyor.