Genel 04 ŞUBAT 2010 / 11:43

Evinizi arayacaklar, evlerinden arayacaklar

Turkcell Global Bilgi satış operasyonlarının bir bölümünü, evden çalışan müşteri temsilcileriyle yürütecek.

Turkcell Global Bilgi satış operasyonlarının bir bölümünü, evden çalışan müşteri temsilcileriyle yürütecek.


Müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörüne kazandırdığı yeni sistemle satış operasyonlarının bir bölümünü evden çalışan müşteri temsilcileriyle yürütecek.

Turkcell Global Bilgi pilot çalışmaları sonucunda, evden çalışan müşteri temsilcilerinin verimliliklerinin artığını tespit ederek, satış operasyonlarının evden gerçekleştirilmesini sağlayan bir altyapı kurdu. Esnek çağrı merkezi yönetimi için önemli bir fırsat sunan uygulama, çalışma ortamına bağlılığı kaldırarak, klasik çağrı merkezi uygulamalarına göre yüzde 20- 30 arasında tasarruf sağlıyor ve satış başına maliyeti düşürüyor.

Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konuyla ilgili yaptığı açıklamada; "Dünyada 50 binin üzerinde evden çalışan müşteri temsilcisi bulunuyor. Bu sayının 2012 yılında 90 bine ulaşması bekleniyor. Dünyadaki büyük ölçekli çağrı merkezi firmaları evden çalışan müşteri temsilcilerini her geçen gün artan oranda kullanıyor. Özellikle Kuzey Amerika'da bu konuda önemli bir pazar oluştu" dedi. Sistem, engelli müşteri temsilcilerinin evlerinden hizmet vermesini sağlayacak.

Yeni iş yapış modeliyle birlikte, klasik çağrı merkezi yönetim modellerinden farklı bir modele ihtiyaç duyan Turkcell Global Bilgi, bu çerçevede işe alım, yönetim, koçluk, eğitim ve performans değerlendirme sistemlerini de yeniledi.