Genel 20 KASIM 2009 / 09:05

Evim için benim için The Woo

Ev ve ev yaşamı ile ilgili binlerce çeşit ürünü yenilikçi ve dinamik bir anlayışla tüketicisi ile buluşturan The WOO'nun ilk mağazası, 18 Kasım Çarşamba günü Palladium'da açıldı.

Ev ve ev yaşamı ile ilgili binlerce çeşit ürünü yenilikçi ve dinamik bir anlayışla tüketicisi ile buluşturan The WOO'nun ilk mağazası, 18 Kasım Çarşamba günü Palladium'da açıldı.


Herkesin kendi evinin mimarı olabilmesi için mimar gözüyle dekore edilmiş mekânlar sunan ve müşterileri için ilham verici kurgular yaratan The WOO, ziyaretçilerine keyifli anlar yaşatıyor.

The WOO'nun ilk mağazasının açılışı ve markanın lansmanı ile ilgili açıklama yapan Genel Müdür Mete Övür, "Farklı tarzlarda çok çeşitli ev dekorasyonu ve ev yaşam ürünlerini aynı mekânda buluşturuyoruz. Başka bir örneğimiz yok. Çünkü biz The WOO'da mimari bilgi ve tecrübemizi ortaya koyuyoruz. Tüketicilerin beklentilerini iyi anlıyoruz ve bu beklentilere uygun ürünlerle cevap veriyoruz. Son iki yılımız The WOO'nun doğuşu için yoğun hazırlıklarla geçti. Kurban Bayramı ve Yılbaşı öncesinde Palladium The WOO mağazamızı açmış olmaktan dolayı mutluyuz. 2010 yılının Şubat ayında da Forum İstanbul'da 1000 metrekare alanda The WOO'nun ikinci mağazasını açmaya hazırlanıyoruz. Ev'de devrim başlıyor, herkes hazır olsun!" dedi.

The WOO'da yaklaşık bir ay boyunca alışveriş yapma şartı aramadan herkese hediye kupon dağıtılacağını da belirten Övür, "The WOO, 20 Kasım - 10 Aralık tarihleri arasında mağazayı ziyaret eden tüm ziyaretçilere alışveriş yapma koşulu olmadan hediye kuponu verecek. The WOO mağazasını ziyaret edip kupon dolduranlar arasından 1 kişiye 5 bin, 2 kişiye 2 bin 500, 3 kişiye bin Türk Lirası değerinde hediye çekleri vereceğiz" dedi.

"Evim için, benim için" felsefesiyle yola çıkan The WOO, herkesin kendi evinin mimarı olabilmesi için mimar gözüyle dekore edilmiş mekânlar sunuyor. Genel Müdür Mete Övür konuşmasında, "Biz üretici değil, ürettiren bir firmayız. Tüm dünyada 100'e yakın atölye ve fabrika ile çalışıyoruz. Ürünlerimizin yüzde 70'ini yurtdışında farklı ülkelerde, yüzde 30'unu Türkiye'de yaptırıyoruz. Her ürün için en özel imalat yerlerini tercih ediyoruz. Amacımız, ev ve ev yaşamına dair çeşitli ürünleri bir noktada tüketici ile buluşturmak. The WOO'yu ziyarete gelen herkes, zamandan kazanç sağlayabileceği gibi, ürünler arasında özgürce gezebilme ve ürünleri keşfedebilme imkânı da kazanacak" dedi.