Genel 16 EYLÜL 2010 / 06:07

Euro RSCG ve Project House birleşiyor

Havas ajanslarından biri olan Euro RSCG, bundan böyle Project House’la beraber fikir üretecek.

Havas ajanslarından biri olan Euro RSCG, bundan böyle Project House’la beraber fikir üretecek.


Dünyanın en büyük reklam ve iletişim kanallarından biri olarak kabul edilen Havas ve Türkiye’nin önemli ajanslarından Project House arasında yapılan işbirliği 14 Eylül tarihinde yapılan toplantıda basına duyuruldu. Yıllık 1,44 milyar avro ciroya sahip Havas’ın, ajanslarından biri olan Euro RSCG ile birleşen Project House öncelikle kendini “dijitali merkeze alan ajans” olarak tanımlıyor.

Yapılan yatırımda Project House’ın yeni nesil pazarlama iletişim hizmetleri vermesinin önemli olduğu vurgulanırken, gerçekleşen yatırımın miktarı ile ilgili bir açıklama yapılmadı. 1999 yılında kurulan Project House’un dünya çapında bir gruptan bu yönde bir yatırım almış olması Türkiye pazarı için önemli bir gelişme olarak değerlendirilirken, yeni yapılanmada Project House’un yönetim ekibinin mevcut yetkileriyle kalacağı belirtildi. Ancak sadece Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Havas tarafından bir atama yapıldı. Yapılan atama ile Havas ajanslarından Euro RSCG Worldwide’ın Güney Avrupa CEO’su ve Asya-Pasifik Başkanı Juan Rocamora Project House Yönetim Kurulu Başkanı oldu.

Bu birleşme ile Türkiye’den çıkıp başka ülkelerde hizmet verecek olmanın mutluluğunu yaşayan Project House ekibi, Türkiye’deki pazarlama iletişimini geliştirmeyi, Türk markaları yurt dışında tanıtmayı ve yakın coğrafyalarda çeşitli operasyonlar sürdüreceklerini belirtti. Bu birliktelikle iki grup arasında bilgi birikimi, yeni araçların paylaşılması, dış kaynak kullanımı ve üretim yeteneklerini paylaşmak gibi süreçlerin gelişeceği vurgulandı.