Genel 13 KASIM 2013 / 13:30

Emirates KIS Sistemi ödül aldı

Emirates Havayolu, müşterilerine daha iyi bir seyahat deneyimi sunmak için yeni teknolojilerden faydalanıyor.

Emirates, müşteri deneyimini daha da iyileştirmek için teknolojiden faydalanma konusunda başlattığı girişimlerden biri olan Bilgiye Dayalı Kabin Sistemi (KIS-Knowledge-driven Inflight Service), Corporate Publishing International (CPI) tarafından Editörün Seçimi Ödülü’ne layık görüldü. CPI Ödülü, CNME ICT Başarı Ödülleri töreninde takdim edildi.
Emirates Grubu BT departmanının, Microsoft ve HP ortaklığıyla geliştirdiği KIS sistemi ve tableti, kabin ekibinin çok daha verimli bir şekilde çalışmasına ve havayolu şirketinin müşterilerine daha kişiselleştirilmiş bir hizmet sunmasına olanak tanıyor. Sadece Emirates için özel olarak geliştirilen bu teknoloji; uçuş, ekip ve yolcularla ilgili bilgilerin Emirates kabin ekibiyle paylaşılmasını sağlıyor. Bu da uçaktaki ekibin, operasyonel ve müşteriyle ilgili ihtiyaçları dinamik şekilde karşılamasını ve daha da yüksek bir hizmet seviyesine ulaşmasını sağlıyor.
Emirates Grubu BT’ten Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Patrick Naef, “Sektörde türünün ilk örneği olan KIS tablet, Emirates’in 17 binden fazla kişiden oluşan kabin ekibinin birbiriyle etkileşim halinde olmasını ve her yıl 35 milyon müşterinin ihtiyaçlarını karşılama şeklini başka bir biçime dönüştürdü. Seyahat etmek A noktasından B noktasına gitmekten çok daha fazlasını içeriyor ve Emirates de her zaman bunu daha iyi yapmanın yollarını arıyor. Emirates havayolu ve Grubu genelinde bagaj takip teknolojilerinden bulut bilişim çözümlerine ve günlük yolcu operasyonlarına kadar her alanda ileri teknolojilere geçebilmek ve geleceğe hazır olmaya yönelik yatırım yapıyoruz.”