Genel 08 EKİM 2011 / 17:02

Easy Software ile bulut tabanlı doküman yönetimi

Doküman yönetimi ve arşiv sistemleri konusunda yazılım geliştiren Easy Software, şirketlere iş akışları yönetimi konusunda çözüm sunuyor.



Easy Software Türkiye Temsilcisi Süreyya Ecevit, elektronik arşive taşinmamış dokümanların kurum içerisinde yönetilmesinin zor olduğunu belirterek, bu yazılımın kurumsal dokümanların elektronik arşive taşıyarak iş akışlarıyla yönetilmesini sağladığını ifade etti. “Bulut tabanlı olan yazılımı kişilerin erişim yetkilerine göre düzenleyerek kurumların iş akışlarını tasarlıyoruz. Microsoft ve SAP ile bütünleşik olarak çalışan birçok modülü olan yazılımın önemli bir farkı var. Bu yazılımda kurumsal iş akışlarını Microsoft Visio’yla tasarlayabiliyorsunuz ve bunun için bir kodalama ihtiyaç duymuyorsunuz. Bizim motorlarımız Visio’yla bütünleşik çalışıyor ve bu da kurumlara çok cazip geliyor” diyen Ecevit, şu an hem kamu hem de özel sektörden yoğun bir ilgi olduğunu vurguladı.