Genel 15 EKİM 2012 / 14:28

Digital Age Summit ile "unmarketing" kavramının yaratıcısı geliyor

Digital Age Summit 18 Ekim'de İstanbul'da

Digital Age’in düzenlediği, sosyal medya ve dijital pazarlama stratejilerinin tüm detaylarıyla masaya yatırıldığı Digital Age Summit konferanslarının 6.’sı 18 Ekim Perşembe günü gerçekleştiriliyor.



Dünyanın çeşitli bölgelerinden medya ve dijital pazarlama uzmanlarının katılacağı ve platin ana sponsorluğunu Vodafone’un, gençlik sponsorluğunu Coca-Cola’nın üstlendiği etkinlik 18 Ekim Perşembe günü, 09:00-17:00 saatleri arasında Four Seasons Bosphorus Hotel’de düzenlenecek.

Unmarketing kavramının yaratıcısı geliyor

Digital Age Summit 2012'nin ana konuşmacılarından biri, Forbes.com tarafından dünyanın en önemli 10 sosyal medya uzmanından biri olarak gösterilen, “Unmarketing” kavramının yaratıcısı ve UnMarketing isimli bestseller kitabın yazarı Scott Stratten olacak. Stratten bu yılki Digital Age Summit’te The Business of Awesome isimli yeni kitabını ve pazarlama, markalaşma, halkla ilişkiler, sosyal medya, insan kaynakları ve müşteri hizmetleri konusundaki çalışmalarını ve tecrübelerini paylaşacak.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3Cakm2nIQWo[/youtube]

Sanal tasarım ve sosyal ağ kimlikleri sorgulanacak

Etkinliğin bir diğer ana konuşmacısı olan Beth Coleman, sanal âlemde medya dizaynı konusunda araştırmalar ve yaratıcı çalışmalar yürütüyor. MIT’de “Writing and Humanistic Studies and Comparative Media Studies” bölümünde Yeni Medya Yazarlığı dalında yardımcı doçentlik yapan Coleman, son kitabı Hello Avatar: From Virtual Worlds to X-Reality'de “sanal tasarım” ve “sosyal ağ kimlikleri” konularını inceledi.

Digital Age Summit 2012’de deneyimlerini paylaşacak diğer konuşmacılar ise, dijital pazarlama alanındaki çalışmalarına üniversite yıllarında, Richmond Üniversitesi’nde bir öğrenci değişim programında çalıştığı girişimcilik projesini büyük bir insan kaynakları şirketine satmasıyla başlayan, Coca-Cola Avrasya ve Afrika Grup İnteraktif Pazarlama Müdürü Mariano Bosaz ile dijital pazarlama, tüketici davranışları, sosyal medya pazarlaması ve pazarlama trendleri üzerine çalışmalarını sürdüren Coca-Cola Türkiye Interaktif Pazarlama Müdürü Yüce Zerey.

Kurumsal sosyal medya evrimi ele alınacak

Konuşma yapacak diğer bir isim olan Greg Dale ise, zirvede dünyanın dijital reklamcılığa bakış açısıyla ilgili görüş ve tecrübelerini paylaşacak. ComScore’un teknoloji lideri Greg Dale, şirketin kurucularından biri olarak şirketin internet teknolojileri ve teknolojik altyapısını geliştirmek konusunda çalışmalarda bulundu.

Digital Age Summit’te Porter Novelli’nin Global Teknoloji Uygulama Lideri pozisyonunda bulunan Richard Cline ise sosyal medya ve halkla ilişkileri bir araya getirdiği çalışmalarından bahsedeceği konuşmasında “Kurumsal Sosyal Medya Evrimi”ni ele alacak.

Bu yıl Digital Age Summit’in programı dopdolu

Keynote konuşmacıların yanı sıra “MediaCat Felis Ödülleri Dijital Kategorileri”nde birincilik ödülü kazanan çalışmaların sunumları da programda yer alacak. Kazanan projeler ajans ve marka temsilcileri tarafından sunulacak.

Digital Age Summit 2012 bu yıl da pazarlama ve reklam sektöründe bir çığır açacak ve birbirinden iddialı konuşmacıyı sektör profesyonelleriyle buluşturup dünyanın dört bir yanından farklı deneyimlerin İstanbul’da paylaşılmasını sağlayacak.

Digital Age Summit 2012’ye http://www.mci.com.tr/konferanslar/katilim.aspx?id=10 adresinden kayıt olabilirsiniz.

Digital Age Summit 2012 Programı:

08:00 - 09:00 Kayıt& Kahvaltı

09:00 - 09:20 Açılış Konuşması - Pelin Özkan - Digital Age Dergisi Yayın Yönetmeni

09:00 - 09:20 Açılış Konuşması - Gizem Keçeci - Vodafone Pazarlama İletişimi Bölüm Başkanı

09:20 - 09:30 "Denizbank İnternet Bankacılığı" kampanya sunumu - Alemşah Öztürk, 41?29! Ajans Başkanı

09:30 - 10:20 HelloAvatar: X Gerçeklik Tasarımının 9 İlkesi - Dr. Beth Coleman, MIT Writing ve Yeni Medya Bölümü C3 Oyun Kültürü ve Mobil Medya Girişimleri Direktörü

10:20 - 10:50 Kahve Molası & Beth Coleman Kitap İmzası

10:50 - 11:20 Yaratıcılık Temelli İnteraktif Pazarlama - Mariano A. Bosaz, Coca-Cola Avrasya ve Afrika Grup İnteraktif Pazarlama Müdürü & Yüce Zerey, Coca-Cola Türkiye İnteraktif Pazarlama Müdürü

11:20 - 11:30 "Greenpeace - Yemezler!" Kampanya sunumu, Burcu Sarar,

V forViral Kreatif Direktörü

11:30 - 12:00 Dünyanın Dijital Reklamcılığa bakışını değiştirmek - GregDale, ComScoreInc. Başkan Yardımcısı

12:00 - 13:30 Öğle Yemeği

13:30 - 13:40 İnteraktif Yarışma

13:40 - 13:50 "1.6 Lt-Dizel-Otomatik Lansman" (Volvo Car Türkiye) sunumu - Melahat Parlak, Euro RSCG 4D Dijital Pazarlama Bölüm Başkanı

13:50 - 14:40 Untalk - Scott Stratten, UnMarketing Başkanı

14:40 - 14:50 "TurkcellCaptcha Uygulaması" sunumu - Şenay Şen, Mindshare Dijital Müdürü - Banu Karaman, Turkcell Pazarlama İletişimi Kıdemli Medya Uzmanı

14:50 - 15:20 Vodafone oturumu

15:20 - 15:30 "Doritos Akademi" kampanya sunumu - NüzhetAlgüneş, OMD Genel Müdür Yardımcısı - Lawrence DuPre, Tribal DDB Grup CEO

15:30 - 16:00 Kahve molası & Scott Stratten Kitap İmzası

16:00 - 16:10 "Türkiye'nin İlk Sosyal TV Projesi - Vodafone" sunumu- NüzhetAlgüneş, OMD Genel Müdür Yardımcısı

16:10 - 16:40 Sohbetin Ötesi: Kurumsal Sosyal Medyanın Evrimi- Richard Cline, PorterNovelli, Kıdemli Ortak, Global Teknoloji Uygulama Lideri

16:40 - 16:50 "Sprite Kafası" kampanya sunumu - Tuna Tiryakioğlu, C-Section Genel Koordinatörü

16:50 - 17:00 Kapanış

İnternet sitesi: http://www.mci.com.tr/konferanslar/

Twitter hesabı: @digitalage

Twitter hashtag: #digitalage2012