Genel 22 EKİM 2012 / 16:36

DenizBank ATM’lerinde görüntülü hizmet dönemi başladı

DenizBank ATM’lerinde görüntülü hizmet dönemi

DenizBank, Intertech’in geliştirdiği inter-ATM yazılımı ile entegre biçimde çalışan ATM’leri artık görüntülü hizmet vermeye başlıyor. 



ATM’lerden işlem yapan müşteriler diledikleri anda “Asistan” tuşuna basarak DenizBank İletişim Merkezi’yle görüntülü bağlantı kurup hizmet alabilecek. Şu anda pilot uygulama aşamasındaki hizmet ile özellikle engelli vatandaşların çağrı merkezi temsilcisiyle video bağlantısı kurarak bankacılık işlemlerini daha kolay gerçekleştirmeleri hedefleniyor.

DenizBank’ın Video-ATM uygulaması, Türkiye’de video konferans yöntemiyle ATM cihazı üzerinden video-assist hizmeti verilen ilk uygulama olarak dikkat çekiyor. DenizBank’ın yeni projesinde özellikle engelli vatandaşların çağrı merkezi temsilcisi ile video bağlantısı kurarak, karşılarındaki kişinin yardımıyla bankacılık işlemlerini daha kolay gerçekleştirmeleri hedefleniyor.

İnteraktif işlem imkanı

Konuyla ilgili açıklama yapan DenizBank Digital Kuşak Bankacılığı Grubu Genel Müdür Yardımcısı Murat Çelik, projeyle birlikte müşterilerin kendilerini daha güvende hissetmelerini sağlamak istediklerini ifade etti. Çelik, video asist hizmetinin müşterilerin ATM kullanımında kişiyi sadece yönlendiren ve ne yapması gerektiğini anlatan bir yapıda değil, doğrudan müşterinin sesli komutlarını talimat olarak algılayarak, arka planda işlemleri henüz iletişim anındayken yapmak üzerine kurulu bir yapıda çalıştığını dile getirdi. Ayrıca Video-ATM teknolojisi, engelli vatandaşlarımızın bankamızın alternatif kanallarını daha kolay kullanmaları için bir araç teşkil edeceğini vurgulayan Çelik, uygulamanın pilot ATM'lerde hayata geçirildiğini söyledi.