Genel 27 TEMMUZ 2009 / 12:01

CMC kadrosunu genişletecek

CMC, yıl sonuna kadar 250 kişiyi kadrosuna alacağını açıkladı.

CMC, yıl sonuna kadar 250 kişiyi kadrosuna alacağını açıkladı.


CMC (Customer Management Center), özel eğitim ve kariyer destek programlarıyla lise mezunu gençlere kariyer yolu açmayı hedefliyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre 35 bin kişinin çalıştığı çağrı merkezi sektöründeki istihdamın 2013 yılına kadar yüzde 70’in üzerinde bir artışla 60 bin kişiye ulaşması bekleniyor. Buna göre çağrı merkezi sektörü gençler için önemli bir kariyer kapısı olarak nitelendiriliyor. Bu paralelde CMC, yıl sonuna dek 250 kişiye daha kariyer fırsatı sunarak kadrosuna katmayı hedefliyor.


Konuyla ilgili açıklama yapan CMC Genel Müdür Yardımcısı Metin Tarakçı, gençlerin çağrı merkezinde görev yaparak iş hayatında fark yaratmalarını sağlayacak yetkinlikler kazandıklarını vurguladı. Gençlere gerçek anlamda değer yaratabilecekleri iş fırsatları sunduklarını belirten Tarakçı, "Yalnızca üniversite mezunlarına değil, lise mezunu gençlerimize de somut ve dikkat çekici fırsatlar sunma hedefiyle hareket ediyoruz. CMC olarak uyguladığımız objektif performans değerlendirme yöntemleriyle gerçek anlamda başarı şansı veriyoruz. CMC olarak çalışanlarımızın kendilerini geliştirmesini ve ilerlemesini teşvik ediyoruz. Bu doğrultuda, şirketimiz bünyesinde hayata geçirdiğimiz sayısız uygulama mevcut" dedi. Gelişim Akademisi'ni buna örnek olarak gösteren Tarakçı, şunları aktardı: "18 aylık eğitim programında tüm çalışanlar 3 aylık periyotlarla 18 ay boyunca 6 farklı eğitim modülünden yararlanabiliyor. Eğitim, motivasyon ve kariyer destek çalışmalarını içeren bu uygulamalarla hem çalışan memnuniyeti oranlarımızı hem de hizmet kalitemizi sektör ortalamasının üzerine çıkartmış bulunuyoruz."