Genel 06 OCAK 2010 / 08:28

CMC de krizde büyüyenlerden

CMC, 2009'u ciro bazında yüzde 35 büyümeyle kapattı.

CMC, 2009'u ciro bazında yüzde 35 büyümeyle kapattı.


Çağrı merkezi sektöründen CMC (Customer Management Center), 2009 yılını yüzde 35 oranında büyüyerek kapattığını duyurdu. Yapılan açıklamaya göre CMC, 2009 yılında özellikle finans sektörüne yönelik müşteri portföyünü ve bu alanda hizmet veren ekibini önemli oranda geliştirdi. 2009'un ilk aylarında Malatya'da faaliyete geçen yeni operasyon merkezinin de katkısıyla büyüyerek istihdamını yüzde 50 oranında artıran CMC, bugün itibariyle farklı sektörlerden 50'yi aşkın kurumsal firmaya 1.800 çalışanıyla hizmet veriyor. Hedeflerinde ve yatırım planlarında ülke ekonomisine sağlayacağı katkıları da göz önüne alan CMC, 2010 yılında hizmet ve istihdam kapasitesini daha da artırarak büyümeye devam edecek.

Yaklaşık 3,5 milyon dolarlık yatırımla gerçekleştirilen CMC Malatya Operasyon Merkezi'nde şu anda 600 kişilik bir ekip ile hizmet veriliyor. CMC'nin 2010'da 1.200 kişiyi istihdam etmeyi hedeflediği merkez, buna bağlı olarak genişleyen hizmet kapasitesiyle CMC'nin sektörde önemli bir ivme gerçekleştirmesini de sağlayacak.

CMC, 2009 yılında özellikle Malatya Operasyon merkezinin devreye girmesi ve finans sektörüne verdiği hizmetin artışıyla birlikte, çağrı sayısını 2008 yılına göre yüzde 34 artırarak 51 milyona yakın çağrı gerçekleştirdi. Sunulan hizmet dakika olarak değerlendirildiğinde ise CMC Çağrı Merkezi'nin geçtiğimiz yıl yüzde 32'lik bir artışla 112 milyon dakikayı aştığı görülüyor. Sadece finans sektörüne yönelik bir değerlendirme yapıldığında ise bir önceki yıla göre toplam üretimin yüzde 50 oranında arttığı ortaya çıkıyor. Bu artışla birlikte dış aramalarda da 2008'e göre 2009'da yüzde 40 oranında bir yükselme olduğu görülüyor.

CMC Genel Müdürü Başak Soykan, CMC'nin 2010 hedeflerine ilişkin şu bilgileri veriyor: "CMC olarak 2009'da yaşanan krize rağmen gerçekleştirdiğimiz yatırımlarla büyüdük. Malatya Operasyon Merkezimizin de aktif olarak hizmet vermeye başlaması ile hizmet alanımız genişledi. 2009 yılında artan kapasitemizin de etkisiyle finans sektörüne yönelik hizmetlerimiz ile yeni deneyimler kazanmaya devam ettik. Şu anda kredi kartı satışından tahsilata, kampanya yönetiminden limit artırımına kadar bankacılık ve sigorta sektörü için ön plana çıkan tüm hizmetleri kendi alanında deneyimli ve uzman ekibimiz ile sağlayabilir durumdayız. Hedefimiz, 2010 yılında hızımızı daha da artırarak, daha büyük başarılara imza atmak. 2010 yılında da baştan uca entegre çağrı merkezi çözümleri ile özellikle finans sektöründe büyümeye devam edeceğiz."

" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun