Genel 27 EKİM 2008 / 14:15

CCİ küresel imajını öne çıkardı

Coca-Cola İçecek (CCİ) markasının internet sitesi küresel imajına uygun olarak Nexum Creative tarafından yenilendi.

Coca-Cola İçecek (CCİ) markasının internet sitesi küresel imajına uygun olarak Nexum Creative tarafından yenilendi.


CCİ’nin faaliyeti esas olarak The Coca-Cola Company markalarından oluşan gazlı ve gazsız alkolsüz içeceklerin Türkiye, Kazakistan, Azerbaycan, Ürdün ve Kırgızistan’da üretim, satış ve dağıtımından oluşuyor. Yeni internet sitesi tüm bu çalışma detayları ışığında hazırlanmış; kurumsal bütünlük ön plana çıkarılmış. Tüketiciye mesajlarını eğlenceli ve modern bir tarzda iletmeyi seçen Coca-Cola, kurumsal sitesinde de renkli tarzını pek değiştirmemiş. Türkçe ve İngilizce olarak hazırlanan site, yalın tasarımı ve kullanım kolaylığı ile dikkat çekiyor. Kurumsal ve yatırımcı ilişkilerine yönelik bilgilere hızlı ulaşımın sağlandığı internet sitesinde yer verilen faaliyet raporu ve özel tablolarda da siteye eklendiği an itibariyle güncellemeler yapılıyor. Kurumsal sosyal sorumluluk, basın ilişkileri ve insan kaynaklarına ilişkin bilgilerin de bulunduğu web sitesinde, Coca-Cola İçecek ve The Coca Cola Company yöneticilerinin mesajları da yer alıyor.


www.cci.com.tr