Genel 08 OCAK 2010 / 08:02

Casper 2009'da yüzde 26 büyüdü

Global marka olma yolunda yürüyen Casper Bilgisayar, 2013'te 1 milyon adetlik satış hedefine doğru hızla ilerliyor.

Global marka olma yolunda yürüyen Casper Bilgisayar, 2013'te 1 milyon adetlik satış hedefine doğru hızla ilerliyor.


2009'un ilk çeyreğinde masaüstü ve notebook satışlarında iddialı olan Casper, krizle geçen bu yılı yüzde 26'lık bir büyüme ile kapattı. 2009 yılı sonunda aynı sektörde faaliyet gösteren bilgisayar markası Aidata'yı da bünyesine katan Casper'ın Yönetim Kurulu Başkanı Altan Aras Fakılı, şimdiye kadar herhangi bir açıklamanın yapılmadığı bu önemli satın almayla ilgili açıklamayı önümüzdeki günlerde yapacak.