Genel 12 OCAK 2010 / 09:25

Çağrı yanıtlamada zamana karşı yarış

Metro Turizm, Karel IP Çağrı Merkezi ile müşteri çağrı yanıtlama süresini 20 saniyenin altına indirdi.

Metro Turizm, Karel IP Çağrı Merkezi ile müşteri çağrı yanıtlama süresini 20 saniyenin altına indirdi.


Karel, gerek PBX gerekse IPBX bazlı santral teknolojileri ile Türkiye'nin önde gelen kurumlarının iletişim maliyetlerini azaltarak verimliliğini artırıyor. En son Metro Turizm'in Avrasya Çağrı Merkezi'nin altyapısını kuran Karel, gelişmiş IP bazlı teknolojiler sayesinde, yılda 15 milyon yolcuya seyahat hizmeti sunan şirketin hizmet kalitesini yükseltmesine büyük katkıda bulundu. Metro Turizm, günde 1850 sefer yapıyor. Bu yoğunluğa hizmet veren Karel IP Çağrı Merkezi teknolojisi, her gün Avrasya Çağrı Merkezi'ne gelen yaklaşık 12 bin civarındaki çağrının yüzde 92'sine, çalışanların en fazla 20 saniye içinde yanıt verebilmesini sağlıyor.

Metro Turizm projesi için Karel IP Çağrı Merkezi'nin tercih edilmesinde Karel'in yazılım desteği ve yaygın servis ağı kadar, sistemin tamamen Türkçe menülerle çalışıyor olması ve kullanım kolaylığı da etkili oldu. Karel IP Çağrı Merkezi, kapsamlı ve gerçek zamanlı raporlama becerisi, esnek sistem yapısı, entegre görüşme kaydı ve entegre IVR özelliği ile çağrı merkezlerinin performansını yükseltiyor.

Ayrıca çağrı merkezi operasyonlarına katma değer sunan gelişmiş Karel teknolojisi, web tabanlı yönetim özelliği ile tüm tanımlama, yetkilendirme ve yönetim işlemlerinin yerel ağ veya internet üzerinden yapılmasına olanak sağlıyor. Böylece sistem çağrı merkezi yöneticilerine ve çalışanlarına mekandan bağımsız çalışma olanağı sunuyor. Bu avantaj, kurumun iş verimliliğini hissedilir düzeyde artırırken müşteri hizmet kalitesinin de yükselmesi anlamına geliyor.