Genel 16 EYLÜL 2008 / 14:03

Çağrı merkezi sektöründe yeni bir isim: Responta

Vegatel İletişim Hizmetleri bünyesinde kurulan Responta, 150 masa kapasitesiyle farklı sektörlerden şirketlere hizmet verecek.

Vegatel İletişim Hizmetleri bünyesinde kurulan Responta, 150 masa kapasitesiyle farklı sektörlerden şirketlere hizmet verecek.


Responta’nın tanıtımı 4. İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda yapıldı. Kurulma aşamasından itibaren ISO 9001 kalite belgesi alma çalışmalarına başlayan Responta Çağrı Merkezi Hizmetleri, 150 masa kapasitesiyle 7 gün 24 saat hizmet verecek. Responta, kısa sürede lokasyonlarının sayısını artırmayı hedefliyor. Responta, müşterilerine firmadan firmaya e-ticaret, firmadan müşteriye yönelik e-ticaret, tele pazarlama, iş süreçleri dış kaynak kullanımı, sesli yanıt sistemi, müşteri şikayet yönetimi ile veri girişi ve kontrolü servislerini sunuyor.


 


www.responta.com.tr