Genel 16 EYLÜL 2008 / 14:03

Çağrı merkezi sektöründe yeni bir isim: Responta

Vegatel İletişim Hizmetleri bünyesinde kurulan Responta, 150 masa kapasitesiyle farklı sektörlerden şirketlere hizmet verecek.

Vegatel İletişim Hizmetleri bünyesinde kurulan Responta, 150 masa kapasitesiyle farklı sektörlerden şirketlere hizmet verecek.


Responta’nın tanıtımı 4. İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nda yapıldı. Kurulma aşamasından itibaren ISO 9001 kalite belgesi alma çalışmalarına başlayan Responta Çağrı Merkezi Hizmetleri, 150 masa kapasitesiyle 7 gün 24 saat hizmet verecek. Responta, kısa sürede lokasyonlarının sayısını artırmayı hedefliyor. Responta, müşterilerine firmadan firmaya e-ticaret, firmadan müşteriye yönelik e-ticaret, tele pazarlama, iş süreçleri dış kaynak kullanımı, sesli yanıt sistemi, müşteri şikayet yönetimi ile veri girişi ve kontrolü servislerini sunuyor.


 


www.responta.com.tr

" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun