Genel 30 EKİM 2013 / 10:36

Çağrı Merkezi Ödülleri sahiplerini buldu

IMI Conferences tarafından 8’inci kez düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri, 25 Ekim akşamı Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’ndaki törenle sahiplerine kavuştu. Vodafone, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi, Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi ve Teknolojinin En İyi Kullanımı ödüllerine layık görüldü.

Bu yıl 8. kez gerçekleştirilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’ nde toplam 11 kategoride ödül verildi. 

Atos yılın çağrı merkezi ajansı seçildi. 

Sosyal Medya kategorisinde Avea birinci oldu. En İyi Ortam: Sahibinden.com,Yılın çağrı merkezi ajansı: Atos, En İyi Yaratıcı Çağrı Merkezi Uygulaması: İett olarak ödüllendirildi. Teknolojinin En İyi Kullanımı Ödülü' nü  Akbank alırken,  Vodafone ise  "Övgüye Değer" şirket seçildi.

Vodafone ve Avea da 3' er  ödül aldı

IMI Conferences’in düzenlediği, Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı bünyesinde verilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde Vodafone Türkiye’nin çağrı merkezleri,  En İyi Çağrı Merkezi Performans Gelişimi dalında birincilik kazandı. Ayrıca Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi ile Teknolojinin En İyi Kullanımı dallarında “Övgüye Değer” ödülü aldı.
Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri Genel Müdürü Hakan Çelik “Vodafone Türkiye olarak  Yenilmezler projemiz, Vodafone Forum uygulamamız, aboneleri sesinden tanıyan Sesli İmza teknolojimiz ve bekleme sürelerini ortadan kaldıran Biz Sizi Arayalım gibi yeniliklerimizle 5 bölgeye dağılmış çağrı merkezlerimizde 3500 çalışan ile müşterilerimize hizmet veriyoruz.”  "En İyi Çağrı Merkezi", "En İyi Müşteri Deneyimi" ve "Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi" olmak üzere aldığı 3 ödülü değerlendiren Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, "Ödüller bizleri daha da iyisini yapmak için motive edecek" dedi.