Genel 16 NİSAN 2009 / 14:59

Çağrı merkezi eğitimleri Mayıs'ta

Call School, 'Etkin Eğitim Merkezi' eğitimini gerçekleştiriyor.

Call School, 'Etkin Eğitim Merkezi' eğitimini gerçekleştiriyor.


Call School, 12-13 Mayıs tarihlerinde 'Etkin Çağrı Merkezi Yönetimi' eğitimlerini gerçekleştirmeye hazırlanıyor. Eğitimler; çağrı merkezi sektöründe uluslarası platformda eğitmen, danışman ve yönetici olarak çalışmalarını sürdüren Alp Kohen verecek.


Etkin çağrı merkezi yönetimi eğitimi; çağrı merkezi müdürleri, müdür yardımcıları, supervizörler, takım ve grup liderlerini hedefliyor. Programda yer alan modüller; çağrı merkezlerine genel bakış, temel çağrı merkezi gerçekleri, planlama ve yönetim aşamaları ve değişmez dinamikler, gerçek zaman yönetimi, çağrı merkezinde kalite ve denetim olarak sıralanıyor.


Bu eğitimle yöneticilerin çağrı merkezi temel dinamikleri ve kavramları, iş gücü yükü hesaplama biçimleri, temel performans göstergeleri, kaliteli ve verimli çağrı yönetimi konularında gerekli bilgilere ulaşmaları hedefleniyor. Çağrı merkezi yönetimi konusunda bilinmesi gereken temel prensipleri öğrenerek, bu alanda profesyonel gelişimleri konusunda önemli bir adım atacaklar.


Şirketten yapılan açıklamaya göre eğitim için 27 Nisan’a kadar yapılan başvurularda yüzde 20 indirim uygulanıyor. Katılım koşulları ve eğitim hakkında ayrıntılı bilgiye www.callschool.org adresinden ulaşılabiliyor.