Genel 30 EYLÜL 2011 / 09:28

Bumads Bilişim Zirvesi’nde sosyal medyadaki iş fırsatlarını tanıtacak

ICT Summit Eurasia Bilişim Zirvesi 2011 bünyesinde düzenlenecek “Sınırları Kaldıran Sosyal Medya Konferansı’nda” Bumads, sosyal medyada var olmak isteyen markalar ve ürünleri için yeni bir iş modelinin kapılarını aralayacak.



Dünyanın dört bir yanından profesyonellerin katılımıyla 3-5 Ekim 2011’de Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan ICT Summit Eurasia Bilişim Zirvesi 2011’de Hürriyet İnternet Grubu Başkan Yardımcısı Erhan Acar, ardında önemli bir fikri mülkiyet birikimi ve teknolojik alt yapı yatırımları barındıran Bumads’i teknoloji gurularına anlatacak.

Erhan Acar’ın 4 Ekim’de katılacağı panel oturumu, sosyal medyada reklam platformunun nasıl olması gerektiği konuşulacak.

Yeni iş modelleri sosyal medyadan geçiyor

Küresel dijital gelişmeleri hep bir adım önde izleyen Hürriyet İnternet Grubu’nun 2007 yılında hayata geçirdiği web yayıncılık ağı Bumerang, markalarla nitelikli blog ve niş web sitesi sahiplerini Bumads aracılığı ile buluşturmaya hazırlanıyor.

Bumads, dijital platformda etkin olmak isteyen markalar ile blog ve web sitesi sahiplerini buluşturacak bir sistem. Bumads’in en büyük farkı, reklamların içerik tabanlı, “advertorial” tarzında olması. Marka/ajans tarafından hazırlanan reklam içerikleri metin, resim, video ve linklerden oluşabiliyor ve duyuru, ürün tanıtımı, kampanya haberi gibi formatlarda kurgulanabiliyor. Reklam vermek isteyen markalar, yayınlanması istedikleri içeriği uygun gördüğü sitelere Bumads aracılığıyla teklif olarak götürüyor. Web sitesi sahipleri de markalar ve Bumads moderatörleri onayladıktan sonra içeriği yayına alıyor.

Zirvenin programına ulaşmak için http://www.bilisimzirvesi.com.tr/11/program adresini kullanabilirsiniz.