Genel 26 MART 2010 / 12:59

Bu tişörtü giyen melek yatırımcısını bulacak

etohum'un Tasarti.com işbirliğiyle düzenlediği tişört yarışmasının ikincisi "melek yatırımcı" temasıyla başlıyor.

etohum'un Tasarti.com işbirliğiyle düzenlediği tişört yarışmasının ikincisi "melek yatırımcı" temasıyla başlıyor.


Yeni ekonomiyle ilgili bilgi ve iş fikri sahibi olan girişimcilerle bu konuda yatırım yapabilecek şirket ve profesyonelleri buluşturan etohum, 2. Geleneksel Tişört Yarışmasını melek yatırımcı temasıyla başlatıyor. Tasarti.com işbirliğiyle düzenlenen yarışma, melek yatırımcıların dikkatini internet girişimcilerinin üzerine çekmeyi başaracak en iyi tasarımı arıyor.

"Zıt kutuplar birbirini çeker" savından hareketle yatırımcı ve girişimciler arasında hızlı ve güçlü bir çekim oluşturacak en iyi tişört tasarımının yaratıcısı ise 2011 yılında düzenlenecek etohum Kampı'na katılım hakkı ve etohum Kristal Portakal Ödülü kazanıyor. 2009 yılında gerçekleştirilen ilk yarışma sonucunda 150 tişört basan etohum, yarışmanın kazananlarını ise oylama yöntemiyle belirliyor. Başvurular ise 12 Nisan 2010 gününe kadar www.tasarti.com adresi üzerinden yapılabiliyor. Aday olacak tasarımlar için, tasarımda küçük ya da büyük olması fark etmeksizin ‘etohum' ismi kullanılması ve tasarımların beyaz tişört üzerine yapılmaması farklı renkler kullanılması gibi kriterler aranıyor.