Genel 24 EYLÜL 2008 / 07:15

Anahtar teslim pazarlama Marketingist’te

Marketingist, 25–28 Eylül 2008 tarihleri arasında ziyaretçilerine 4 ayrı bölümde anahtar teslim pazarlama hizmetleri sunacak.

Marketingist, 25–28 Eylül 2008 tarihleri arasında ziyaretçilerine 4 ayrı bölümde anahtar teslim pazarlama hizmetleri sunacak.


25–28 Eylül 2008 tarihlerinde İstanbul TÜYAP Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi’nde bu yıl 5’incisi gerçekleştirilecek Marketingist Pazarlama Araç ve Hizmetleri Fuarı, pazarlamaya ihtiyacı olan herkese 4 ayrı bölümde anahtar teslim pazarlama hizmeti verecek. Pazarlama konusunda A’dan Z’ye her soruya, soruna çözüm üreten şirketlerin yer aldığı fuarda, pazarlamaya dair her türlü çözüm ziyaretçilere sunulacak. Ziyaretçiyi pazarlama konusundaki ihtiyacına göre “promopark”, “prographic”, “promar” ve “retailtech” başlıklı 4 ayrı noktada ağırlayacak olan Marketingist sadece öneride bulunmakla kalmayacak, anahtar teslimi hizmet anlayışıyla hareket edecek.


Ana sponsor Türk Telekom


Bu yıl ana sponsorluğunu Türk Telekom’un üstlendiği ve 5 yıldır pazarlama profesyonellerini aynı çatı altında toplamayı başaran fuar bu yıl da yaratıcı ve yenilikçi teknolojik ürün ve hizmetlerin yanında seminerleri, konferansları ve ses getirecek etkinlikleriyle dikkat çekecek. İletişim dünyasının önemli isimlerinden Ali Saydam “Sivil Toplum Kuruluşları’nda Algılama ve Fon Oluşturma” başlıklı seminerinde sivil toplum kuruluşlarında mevcut durumla algılanan durum arasındaki mesafenin kapatılması için uygulanan ve hayata geçirilen tüm uygulamaları Marketingist katılımcıları ve ziyaretçileriyle paylaşacak. STK’ların fon oluşturma ve iletişim sorunlarını nasıl çözebilecekleri de bu seminer kapsamında tartışılacak. Reklam Yaratıcıları Derneği tarafından etkileşimli olarak gerçekleştirilecek olan “RYD Marka Kliniği”ne konuşmacı olan katılacak uzmanlar ise katılımcıların pazarlama ve pazarlama iletişimi sorunlarını inceleyecek, teşhis koyacak ve çözümler üretecekler. Adobe-Medyasoft uzmanlarının sunumuyla gerçekleştirilecek olan ve Adobe yazılımlarının yenilikleri, iş akışları ve çarpıcı özelliklerinin sergileneceği "Adobe Günleri"nde ise, Adobe’nin yaratıcı ağırlıklı çözümleri, sanal öğrenme çözümleri, web konferans video çözümleri ve eğitim çözümleri gibi konularda yapılacak sunumların yanısıra başarı hikayelerine de yer verilecek.


Apple IMC, Digital Arts, Türkiye Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği (DPİD), Grafikerler Meslek Kuruluşu, İnfomag-BusinessWeek, KurumsalHaberler.com, Ortakalan.com ve daha birçok şirket Marketingist'te seminer ve eğitim çalışmaları gerçekleştirecek. Ses getirecek yarışmalar, sergiler ve başarı öyküleri Üniversite gençliğinin heyecanla beklediği “Rekatlon” yarışması, uzman projelerin yarışacağı POPAI Türkiye ve ETMK İstanbul Şubesi işbirliğiyle düzenlenen “OMA Türkiye Ödülü”, Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği’nin “23 Nisan Uluslararası Gülen Çocuk Şenliği 2008” etkinliğinde dünyaca ünlü Niko Guido’nun engelli çocuklarla gerçekleştirdiği “Engelsiz Gülüşler” başlıklı fotoğraf sergisi, HP’nin katkılarıyla düzenlenecek olan ve içeriği Reklam Yaratıcıları Derneği tarafından oluşturulan “Neden-Sonuç” sergisi, örnek gösterilecek yaşam ve marka öyküleri de Marketingist bünyesinde yer alacak etkinlikler arasında yer alıyor.