Genel 13 NİSAN 2010 / 11:42

adsmart ile yeni bir dönem başlıyor

adinteractive ile DNA Grup Digital Network işbirliğinden doğan adsmrt, sektöre pek çok hizmet sunacak.

adinteractive ile DNA Grup Digital Network işbirliğinden doğan adsmrt, sektöre pek çok hizmet sunacak.


adinteractive ile DNA Grup Digital Network'ün iş ortaklığı sonucunda doğan adsmrt, dijital network pazarlama ajansı olarak çalışmalarına başladı. adsmrt ile yaratılan yeni oluşum iş ve hedef odaklı network yapısı ile hem markaların, hem de yayıncı sitelerin gereksinimlerini, "şeffaf iş süreci" ilkesi ile karşılamayı hedefliyor. Ayrıca adsmrt, network pazarlamanın ötesinde ihtiyaçlara uygun dijital medya planlama, medya satın alma, adwords yönetimi, akıllı iletişim çözümleri gibi hizmetler sunuyor.

"Sektörün yeni dönem ihtiyaçları karşılanacak"

adinteractive CEO'su ve Kurucusu Köksal Abdurrahmanoğlu yaptıkları işbirliği ile ilgili şunları söyledi: "Özellikle son yıllarda network ağlarında tıkanıklıklar yaşanıyor ve biz bu güvensizlik ortamına yönelik çözümler geliştiriyoruz. Güvensizlik ortamı, ödeme süreçlerinin uzamasına, yayıncı portal ile tek taraflı çalışma sorunlarına, yayıncı portalların sürekli yer değiştirmesine, reklam veren ve ajansların bunları takip etmekte zorlanmasına ve sonuç olarak da reklam kampanyalarının başlangıç sürelerinin uzamasına ya da hiç yayınlanmamasına neden oldu. Sistemdeki bu aksaklıklar nedeniyle reklam veren ve ajanslar sık sık karşı karşıya geldi. Projeleri uygulamak ve iyi kurgulamak, kime nasıl seslenileceğine doğru şekilde karar vermek çok önemli. Reklam veren markasını ve hedef kitlesini doğru bir şekilde konumlandırmalı, medya planlama ajansları da farklılık yaratarak hedefe ulaşacak en kestirme yolları reklam verene sunabilmeli. Spesifik içerikleriyle birer iletişim aracı ve mecra haline gelen web siteleri ise, kendilerini sürekli yenileyerek, alternatif reklam uygulamalarına izin verecek alanları yaratabilmeli. İşte adsmrt, sektörün yeni döneme özgü bu tür sorunlarını gidermeyi amaçlıyor. Pazarlama ve planlama çalışmalarına ağırlık vererek firma beklentilerini karşılayan banner'lar tasarlıyor. Kısaca bu dünyanın tüm gerekliliklerini kendi bünyesinde yerine getiriyor."

Adsmrt Kurucu Ortağı Canan Erdoğan ise "Medya her geçen gün daha da dijitalleşiyor. Özellikle son yıllarda internetin yaygınlaşması ile birlikte ülkemizdeki okuyucular genelde TV ve basılı yayından erişim sağladıkları günlük siyasi haberlere, spor yorumlarına, magazin haberlerine ve hatta bulmacalara artık internet üzerinden erişiyor. Bugün internet sayfası olmayan bir gazete ya da dergi düşünemiyorum. Okuyucu kitlesi çevrimiçine kayarken reklam verenin de farklı yöne gitmesini beklemezsiniz." diyor.