Genel 26 MART 2010 / 11:38

adinteractive'e uluslararası platformda 2 ödül

adinteractive, internet reklamcılığının saygın yarışması Internet Advertising Competition Awards'da bu sene de iki ödülün sahibi oldu.

adinteractive, internet reklamcılığının saygın yarışması Internet Advertising Competition Awards'da bu sene de iki ödülün sahibi oldu.


Dünyanın en prestijli internet yarışmalarından biri olan ve The Web Marketing Association tarafından düzenlenen Internet Advertising Competition'a katılan adinteractive, bu sene Türkiye'ye iki ödül birden getirdi. Profilo için hazırlanan "Saatli Maarif Ramazan Takvimi" ve Windows Live Messenger'ın Ramazan ikonları adinteractive'e ödül kazandıran projeler oldu. Böylece geçen sene ilk kez katıldığı yarışmadan 3 ödül ile dönen adinteractive, bu sene aldığı ödüllerle IAC'deki ödül sayısını 5'e ulaştırdı.

Microsoft Windows Live Messenger kullanıcıları için hazırladığı ücretsiz ifadeler, avatarlar ve göz kırpmalardan oluşan Ramazan ikonları "Best Interactive Services Rich Media Online Ad" kategorisinde ödül alırken, beyaz eşya markası Profilo için hazırladığı "Saatli Maarif Takvimi" uygulaması "Best Consumer Goods Interactive Application" kategorisinde ödül aldı. Eskiden annelerimizin bugün ne pişirsem derdinden, bugün doğan bebekler için isimler seçeneklerine kadar her yaprağında ayrı bir tadın bulunduğu takvim, eskiye özlem duyanlar için adinteractive'in geliştirdiği projeyle günümüze taşınmıştı.

The Internet Advertising Competition yarışması uluslararası olmasının yanı sıra, internet ve reklam dünyasında, tasarımcıları yarışma ortamına davet ediyor. Katılımcılar yaratıcılık, yenilik, etki, tasarım ve araç kullanımı gibi kriterlere göre değerlendiriliyorlar.