Genel 27 AĞUSTOS 2010 / 08:23

ABD'de kurumlar sosyal medyayı sevmiyor

ABD’de kurumsal şirketlerdeki yöneticiler sosyal medyayı benimsemekte zorlanıyor.

ABD’de kurumsal şirketlerdeki yöneticiler sosyal medyayı benimsemekte zorlanıyor.


Yapılan bir araştırmaya göre, ABD’li yöneticiler sosyal medyayı somut faydalar sağlamak için etkili bir biçimde kullanmıyor. Bunun yanı sıra yöneticiler çalışanlarının sosyal medyada vakit geçirmesini istemezken, sosyal medyayı iş stratejilerinden uzak tutuyor.

NoJitter tarafından gerçekleştirilen ankete katılan yöneticilerin yüzde 44’ü kurumsal iletişim projelerinde sosyal medyayı kesinlikle kullanmak istemiyor. Yöneticilerin yüzde 32 ise şimdilik böyle bir planı olmadığını ancak bundan sonra sosyal medyayı iletişim stratejilerine dahil etmeyi planladıklarını söylüyor. Yüzde 24’ü ise sosyal ağlarda aktif bir biçimde yer aldıklarını belirtiyor.

Yöneticilerin sosyal medyaya soğuk durmasının altındaki neden bütçe ve zaman sınırlamaları olarak değerlendiriliyor. Şirketler öncelik listesinde yer vermedikleri sosyal medyanın gücünü belki gelecekte anlar.

" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun