Genel 05 KASIM 2009 / 08:35

3. Digital Age Konferansı gerçekleştirildi

3. Digital Age Konferansı, pazarlama ve reklâm sektörlerinin ileri gelenlerini dijital dünyanın önemli isimleri ile bir araya getirdi.

3. Digital Age Konferansı, pazarlama ve reklâm sektörlerinin ileri gelenlerini dijital dünyanın önemli isimleri ile bir araya getirdi.


Digital Age dergisinin, Microsoft Advertising ve Türk Telekom'un ana sponsorluğunda gerçekleştirdiği 3. Digital Age Konferansı, dijital pazarlamanın yeni ufuklarını mercek altına aldı. Pazarlama ve reklâm sektörlerinin ileri gelenlerini dijital dünyanın önemli isimleri ile bir araya getiren 3. Digital Age Konferansı, "Convergence" (Yakınsama), "Experience" (Deneyim), "Marketing" (Pazarlama) ve "Dijital Başarı Hikâyeleri" olmak üzere dört ana başlık çerçevesinde gerçekleştirildi. Medya sponsorluğunu Fox'un, oturum sponsorluğunu Mediacom Interaction'ın, teknoloji sponsorluğunu Mobilera'nın, Wi-Fi sponsorluğunu ise TTNET'in üstlendiği; Mobile Marketing Association (MMA), IAB Türkiye ve Reklâmcılar Derneği'nin de destek verdiği konferansın moderatörü Serdar Kuzuloğlu oldu.

Üç bölümden oluşan konferansa konuşmacı olarak katılan Crispin Porter+Bogusky Europe Yaratıcı Grup Başkanı ve Kurucusu Gustav Martner, IAB (Interactive Advertising Bureau) Türkiye Başkanı ve Yüksek İstişare Üyesi Levent Erden, Gemius Başkan Yardımcısı Filip Piecznysky, Microsoft Avrupa Ortadoğu ve Avrupa Bölgesi'nden Sorumlu Marka Strateji Uzmanı Ben Richards, Türk Telekom CEO Danışmanı Ramazan Demir, MediaCom Interaction Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Yönetici Direktörü Oliver Gertz, MMA (Mobile Marketing Association) Avrupa Yönetici Direktörü Paul Berney ve comScore Avrupa Direktörü Hervé Le Jouan katılımcılara bilgi verdi.Etkinliğin son bölümünde en başarılı dijital hikayeler belirlendi. 10 proje, ajanslar ve reklam verenleri tarafından Digital Age katılımcılarına aktarıldı. Katılımcılar cep telefonları aracılığıyla beğendikleri projeye SMS göndererek, en başarılı dijital hikayeyi seçtiler. Kampanyaların ajansları ve reklamverenleriyle birlikte sunulduğu oturumun kazananı, Paramarka tarafından Gittigidiyor için düzenlenen "Eski Sevgiliye Kapak" kampanyası oldu.