Genel 26 MART 2009 / 15:09

3-D Bilişim'den çağrı merkezi çözümleri

3-D Bilişim çağrı merkezi çözümlerini düzenlenen bir etkinlikte tanıttı.

3-D Bilişim çağrı merkezi çözümlerini düzenlenen bir etkinlikte tanıttı.


3-D Bilişim, önümüzdeki yıllarda çağrı merkezi sektörüne yeni bir dinamizm getirecek ve verimlik artışı sağlayacak NICE çözümlerini, sektörün ileri gelenleri ile paylaşmak için NICE sponsorluğunda bir etkinlik düzenledi. Bostancı Green Park Otel’de düzenlenen “Yüksek Performanslı Çağrı Merkezleri Yaratmak” konulu oturuma üst ve orta düzey çağrı merkezi yöneticileri, kalite ve planlama sorumluları, çağrı merkezi teknolojileri ile ilgilenen bilgi işlem yöneticileri katıldı.


Organizasyona GSM Operatörü Orange’tan özel davetli olarak katılan çağrı merkezi yöneticisi Asaf Yefet, “Ses ve Duygu Analizi Kullanılarak Yapılan Veri Madenciliği” konusundaki gerçek müşteri deneyimini organizasyon katılımcıları ile paylaştı.

" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun