Genel 26 MART 2009 / 15:09

3-D Bilişim'den çağrı merkezi çözümleri

3-D Bilişim çağrı merkezi çözümlerini düzenlenen bir etkinlikte tanıttı.

3-D Bilişim çağrı merkezi çözümlerini düzenlenen bir etkinlikte tanıttı.


3-D Bilişim, önümüzdeki yıllarda çağrı merkezi sektörüne yeni bir dinamizm getirecek ve verimlik artışı sağlayacak NICE çözümlerini, sektörün ileri gelenleri ile paylaşmak için NICE sponsorluğunda bir etkinlik düzenledi. Bostancı Green Park Otel’de düzenlenen “Yüksek Performanslı Çağrı Merkezleri Yaratmak” konulu oturuma üst ve orta düzey çağrı merkezi yöneticileri, kalite ve planlama sorumluları, çağrı merkezi teknolojileri ile ilgilenen bilgi işlem yöneticileri katıldı.


Organizasyona GSM Operatörü Orange’tan özel davetli olarak katılan çağrı merkezi yöneticisi Asaf Yefet, “Ses ve Duygu Analizi Kullanılarak Yapılan Veri Madenciliği” konusundaki gerçek müşteri deneyimini organizasyon katılımcıları ile paylaştı.