25 MART 2013 / 15:26

Gayrimenkul satış yönetimi 27 Mart’ta konuşulacak

Microsoft’un İstanbul ofisinde gerçekleştirilecek toplantıda, Dynamics CRM Gayrimenkul Satış Platformu hakkında detaylı bilgiler verilecek.



Kurumlar, işleri için kritik çalışma ortamlarını Microsoft çözümleriyle sağlıyor. Microsoft Dynamics CRM ile satış, pazarlama, servis, analitik CRM ve iş akışı özellikleriyle kurumların tüm ihtiyaçları karşılanıyor. Dünya çapında 33 bin Microsoft CRM müşterisi bulunurken, 2 milyonun üzerinde kullanıcı çözümü kullanıyor.

Basit ve hızlı geliştirme arayüzü, esnek raporlama altyapısı, geliştirilmiş arama ve süzme özellikleriyle Microsoft Dynamics CRM, müşteri odaklı çalışma sistemini benimsemiş şirketlerin olmazsa olmazları arasında yerini alıyor. Çözüm sayesinde satış stratejilerini destekleyerek güç katacak ve satış için gerekli kritik müşteri bilgilerine anında ulaşabilmek için altyapı sunuyor.

Türkiye’nin her zaman revaçta olan sektörlerinin başında gelen gayrimenkul konusunda da özel çözümler sunan Dynamics CRM, birçok özelliğinin yanı sıra Gayrimenkul Envanter Yönetimi olarak sunduklarıyla sektör şirketlerinin imdadına yetişiyor:
• Ayrıntılı gayrimenkul tanımlama

• Gayrimenkul satış tarihçesi

• Kaparo ve opsiyon takibi

• Hızlı konut arama filtreleme

• Gayrimenkul döküman takibi

• Site, ada, parsel, blok yönetimi



Dynamics CRM çözümü;
• Müşteri Yönetimi,

• Satış Otomasyonu,

• Aktivite Yönetimi,

• Gayrimenkul Envanter Yönetimi,

• Satış Sonrası Hizmetler,

• Pazarlama Yönetimi,

• Raporlama,

• Entegrasyon konu başlıkları altında hizmet veriyor.

Microsoft’un İstanbul ofisinde 27 Mart Çarşamba günü gerçekleştirilecek etkinlik 13.30’da başlayacak. Etkinlikte Microsoft Dynamics CRM çözümleriyle ilgili detayları bulabilirsiniz. Katılım için https://msevents.microsoft.com/CUI/EventDetail.aspx?EventID=1032547495&culture=tr-TR adresini kullanabilirsiniz.