EMC 02 MAYIS 2011 / 13:39

EMC’nin hedefi kanalın en iyisi olmak

EMC, İş Ortakları Zirvesi’nde 2011 hedeflerini ve yeni yapılanmasını anlattı. Şirketin yol haritasında 'en iyi kanal şirketi' olmak var. 



EMC, 1-2 Nisan 2011 tarihlerinde 50 den fazla iş ortağının katılımıyla gerçekleştirdiği toplantıda; şirketin kanal stratejisi, 2011’de duyurulan yeni Velocity kanal programı hakkında bilgiler verdi ve 2011 hedeflerini açıkladı.

Toplantıda konuşan EMC Türkiye Kanal Müdürü Erkut Göktan: “EMC, 2010 yılında yeni organizasyon yapısını duyurdu ve 4 pilot ülkede bu uygulamaya başladı. Türkiye de bunlardan biri olarak seçildi. Bu çerçevede yeni bir dolaylı bir satış organizasyonu kurduk ve iş ortaklarımız üzerinden yaptığımız satışları önemli ölçüde arttırmayı hedefledik.” dedi.

Türkiye örnek ülke oldu

Türkiye organizasyonunda uygulanan pilot çalışmanın sağladığı büyük başarı ile EMC’nin pek çok ülkede aynı modele geçtiğini belirten Göktan, Türkiye’de 2010 yılının bütününü ve 2011 yılının ilk çeyreğini önemli büyüme oranları bitirdiklerini ve pazar liderliklerini pekiştirdiklerini vurguladı.

“Benim ve EMC kanal organizasyonunun en önemli 2011 hedefi de iş ortaklarımızın en çok çalışmak istediği üretici olmak. Ben EMC Kanal organizasyonunu 2011 hedefini ‘En İyi Kanal Şirketi Olmaya Yolculuk’ olarak tanımlıyorum.” diyen Göktan 2011 yılında EMC’nin önceliğinin pazar payını arttırmak olacağını sözlerine ekledi.

Velocity’nin avantajları çok fazla

Erkut Göktan: “2011 yılı başında duyurduğumuz yeni ‘Velocity İş Ortakları’ programımız çok önemli avantajlar getiriyor. Yeni programımız iş ortaklarımıza daha fazla fırsat yaratma, EMC ürünleri ile fark yaratma olanakları ve daha fazla karlılık sağlıyor” dedi.

Tüm iş kollarını tek bir program altında topladıklarını dile getiren Göktan, yeni iş ortaklığı seviyeleri duyurduklarını, iş ortaklarının EMC kurulum ve bakım hizmetleri verebilme kapasitelerini de arttırmayı hedeflediklerini söyledi.