Donanim 22 TEMMUZ 2010 / 10:14

Verbatim "Medya Monsters Şampiyonası" ile kazandı

Verbatim yenilikçi Online Oyun "Medya Monsters" ile tanıtım sitesi olarak ödüllendirildi

Verbatim yenilikçi Online Oyun "Medya Monsters" ile tanıtım sitesi olarak ödüllendirildi


Verbatim "Verbatim Şampiyonası" tanıtım sitesiyle, Cannes Lions Uluslararası Reklamcılık Festivali'nde Tokyo İnteraktif Reklam Ödülleri, Webby Ödülü, Cyber Silver ve Bronz Lions dahil olmak üzere birçok ödül aldı. Tanıtım sitesi Verbatim'in global markasını tanıtmak için Kasım 2009'da Japon pazarına girdi. 70 milyon sayfa ziyareti kaydedildi ve hem Twitter hem de bloglarda adından çokca söz ettirerek büyük bir viral etki yarattı.

"Medya Monsters" ile marka bilinirliğini artırmak Dünyanın önde gelen depolama medyasi markalarından biri olan Verbatim, 2009 yılında Japon pazarına girdi. Verbatim bu tanıtım kampanyası ile Japon tüketicilerine marka ismini, marka konseptini ve şirketin şık ürünlerini tanıtmayı hedefledi. Verbatim, "Medya Monsters" diye bilinen "Verbatim Şampiyonası" ismiyle Verbatim ürünlerinin yer aldığı harika bir online 3D savaş oyunu oluşturdu. Oyunun başarılı olabilmesinin başlıca sebeplerinden biri Kasım 2009'dan bu yana 70 milyonun üzerinde sayfa ziyareti ile muazzam bir viral etki yaratması oldu. Tüketiciler kolaylıkla kendi "Medya Monster"larını bloglara, Twitter ya da e-postalara ve ücretsiz reklam ortamlarına ekleyebildiler.

Verbatim Japonya'daki en güvenilir ödüllerden biri olan Tokyo İnteraktif Reklam Ödülleri'nde ürün kategorisinde Gran Prix ve Altın Ödül aldı. International Academy of Digital Arts and Sciences animasyon ve hareketli grafikler dalında mükemmellik ödülü olan yılın Webby Ödülü'nü "Verbatim Şampiyonası"na verdi. Online animasyon oyun alanında A Cyber Silver Lyon ve Tüketici Ürünleri kategorisinde Bronze Lion ödülleri Verbatim'e verildi. Mitsubishi Kagaku Media Co Ltd/Verbatim Group Proje Yöneticisi Jun Kinoshita: "Olağanüstü itibar gören kuruluşlardan böyle etkileyici ödüller almamızın yanı sıra online 3D savaş oyunumuzun milyonlarca internet kullanıcısının beğenisini kazanması bizi gururlandırdı. Hedefimiz normal PC kullanıcılarının kendi toplulukları içinde severek kullanabileceği beklediğimizden daha iyi bir sonuç veren uygulamalara yönelmek" dedi.