Donanim 12 EKİM 2009 / 08:08

Tüketiciler etkileşimli televizyondan yana ısrarlı

Tüketicilerin yüzde 76'sı televizyon ekranındaki tuş, buton gibi unsurların yararlı olacağını düşünüyor.

Tüketicilerin yüzde 76'sı televizyon ekranındaki tuş, buton gibi unsurların yararlı olacağını düşünüyor.


İnternetin ve televizyonun birleşimi çok yeni bir kavram değil; TiVo, Xbox, PlayStation 3, Roku ve diğerleri bunu sınırlı bir başarıyla da olsa gerçekleştiriyor. Ernst&Young araştırması tüketicilerin, Tv ekranlarındaki tuş gibi unsurlarla daha fazla etkileşime sıcak baktığını gösteriyor.

Bir dokunuşla izleyicinin yerel hava durumu, son dakika haberleri, VOD ya da diğer içeriklere erişebildiği tuş gibi unsurları seven tüketiciler Web sağlayıcılı televizyonlara gitgide daha fazla yöneliyorlar. Bu yıl ABD'de 400 bin web özellikli televizyon satılırken bu rakamın 2013 sonunda 13.8 milyona ulaşması öngörülüyor.

Tuş ya da buton gibi uygulamaların en fazla olduğu televizyonlarda, izleyicilerin yüzde 76'sı bu uygulamalarla istedikleri programlara daha rahat ve kolay erişebildiğini söylüyor.

 

" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun