Donanim 19 NİSAN 2010 / 11:04

Pronet, işleri iPhone'a havale ediyor

Pronet, saha ekiplerini iPhone ile donatarak pek çok iş sürecini çevrimiçi olarak yönetmeye başladı.

Pronet, saha ekiplerini iPhone ile donatarak pek çok iş sürecini çevrimiçi olarak yönetmeye başladı.


Pronet, saha ekiplerini iPhone ile güçlendirdi ve saha ekiplerini iPhone üzerinden yönetmeye başladı. Bu sayede Pronet saha ekipleri, artık merkezde yer alan sistemlerine doğrudan erişebiliyor.

Pronet'in iPhone ile donatılan saha ekipleri, şirketin merkezi sistemine erişerek, kısa sürede müşteri yönetimi ve teklif verme süreçlerine dair birçok işlemi çok daha hızlı şekilde gerçekleştirebiliyor. Ekipler, anında ve çevrimiçi olarak farklı alternatifleri içeren kişiye ve ihtiyaca özel teklifler sunabiliyor. Ayrıca müşterilerinin takibi, yeni müşterilerin sisteme girilmesi, müşteri servis, şikayet ve randevu başvurularının karşılanması, güncel kampanyaların takibi, kişisel ajanda yönetimi gibi iş süreçlerini de iPhone üzerinden yönetebiliyorlar. Bu sayede müşterilerine daha hızlı geri dönüş yapılabiliyor.

Teknolojinin doğru ve etkin kullanımına büyük önem verdiklerini belirten Pronet Genel Müdürü Metin Kastro konuyla ilgili olarak şunları söyledi: "Sunduğumuz müşteri hizmetinin de en üst seviyede oluşması için yine teknolojinin getirdiği olanakları vakit geçirmeden bünyemize adapte ediyoruz. iPhone, gerek kullanım kolaylığı gerekse hızlı ve ayrıntılı iletişim imkanları sunması açısından, sahada tam da gereksinim duyduğumuz özelliklere sahipti. Bu nedenle tüm saha ekiplerimizi iPhone ile donattık."