Donanim 27 MART 2012 / 14:51

OpenTouch Conversation ofisleri akıllı cihazlara sığdırıyor

Alcatel-Lucent Enterprise, OpenTouch Conversation yazılımıyla çalışanların ofislerindeki tüm ses, görüntü ve web çalışma araçlarını tek bir akıllı cihazda taşımalarına olanak veriyor.



OpenTouch mimarisinin bir parçası olan yeni OpenTouch Conversation yazılımı bireylere çalışma kolaylığı, kurumlara ise tümleşik iletişim olanağı sağlarken her alanda iş verimliliğini arttırıyor. Kurumsal iletişim çözümleriyle kurumlara tümleşik iletişimin avantajlarını sunarken çalışanlarına mesajlaşma, veri paylaşımı, sesli ve görüntülü olarak birlikte çalışma gibi olanaklar sunan Alcatel-Lucent Enterprise yeni yazılımı OpenTouch Conversation ile bu avantajları bir adım ileriye taşıyarak, sürekli mekân değiştirenlere bile iletişimlerini koparmadan kolayca çalışma olanağı veriyor.

OpenTouch Conversation yazılımı yükselen “kendi cihazını getir” trendi doğrultusunda, çalışanların işle ilgili çalışmalarını kişisel cihazlarına taşımalarına yardımcı oluyor. Çalışanlara yeni nesil çalışma alışkanlıkları kazandıran bu trend, çalışanların iş hayatında kendi cihazlarını kullanma konusundaki yükselen eğilimlerine dikkat çekiyor.

Çalışanlar tümleşik iletişim özelliklerine kişisel cihazlarından erişebilecek

Yazılım, çalışanlara bir ofis telefonundan sesli çağrı başlatma, sonra görüşmeyi bir bilgisayar veya bir tablete görüntülü konferans olarak aktarma ve daha sonra bir mobil telefon üzerinde devam etme özgürlüğü veriyor. Böylece çalışanların kesintisiz görüntülü veya sesli görüşmeler için özel düzenlemeler yapmalarına gerek kalmıyor. OTC ile katılımcılar, ortak görüşme veya çalışma ortamlarına hızlıca eklenerek çok daha verimli ve etkin çalışabiliyorlar. Bunun yanı sıra çalışanlar; ekran üzerinde tüm görüşmelerinin grafik zaman çizelgesini, irtibat listelerindeki kişilerin resimlerini ve çevrimiçi veya çevrimdışı durumlarını görebiliyorlar.

Konuyla ilgili konuşan Alcatel-Lucent Enterprise Türkiye ve Azerbaycan Ülke Direktörü Çağlayan Nur,  kullanıcıların OpenTouch Conversation yazılımının tümleşik iletişim özelliği sayesinde telefon, video konferans ve diğer tümleşik iletişim özelliklerine kişisel cihazlarından erişebileceklerini ifade etti. Tümleşik iletişimin ve “kendi cihazını getir” yaklaşımının evrimini hızlandıracağını belirten Nur, OpenTouch Conversation yazılımıyla çalışanların, tablet veya akıllı telefonları üzerinden bundan çok daha fazlasını yapabileceklerini söyledi.

OTC, günümüzde kuruluşlarda en çok tercih edilen tablet cihaz olan iPad’i desteklerken; çok yakında Windows ve MacOS, Android, iOS, Blackberry ve Microsoft akıllı telefonlar dâhil, bir çok platformla uyumlu hale gelecek.