Donanim 23 EKİM 2008 / 06:16

Olympus satış sonrası hizmet adımlarını hızlandırıyor

Olympus Imaging, satış sonrası hizmetlerine internet ve mobil telefon mesajları yoluyla hız kazandırıyor.

Olympus Imaging, satış sonrası hizmetlerine internet ve mobil telefon mesajları yoluyla hız kazandırıyor.


Sayısal görüntüleme sistemleri oyuncularından Olympus Imaging, satış sonrasında daha iyi ve hızlı hizmet verebilmek için kullanıcıların ürünlerini internetten de takip etmelerini sağlayacak yeni bir uygulamayı hayata geçiriyor. Olympus ürünlerini kullanan ve teknik destek ihtiyacı olan kullanıcılar (0212) 331 04 00 numaralı telefondan Datapro Çağrı Merkezi'ni arayarak ürün onarımlarıyla ilgili her türlü bilgiyi alabilecekler. Olympus Yetkili Servisi Datapro tarafından kullanıcılara verilecek olan ürün teslim formlarında yer alan şifre ve arıza kayıt numaralarıyla, kullanıcılar cihazlarını http://olympus.servisportal.com web adresinden de takip edebilecekler. Buna ek olarak ürün teslim formlarında belirttikleri mobil telefon numaralarına gönderilecek otomatik kısa mesajlarla servisteki ürünlerinin durumu hakkında bilgi sahibi olabilecekler.
" Bu sitede yer alan yazılar (içerik) üzerindeki 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu altında düzenlenen tüm maddi ve manevi haklar eser sahibi olan BThaber'e aittir. Söz konusu içerikler eser sahibinin izni olmadan kopyalanamaz, çoğaltılamaz, işlenemez, değiştirilemez veya başka internet sitelerinde ya da basılı veya görsel yayın yapan diğer mecralarda yayınlanamaz. "
Fetih Mah. Tahralı Sok. Kavakyeli Plaza C Blok No: 7 D: 5 34704 Ataşehir / İstanbul
+90 (216) 291 13 90
E-bülten Listemize Kaydolun