Donanim 16 ARALIK 2009 / 14:55

LG'den agresif satış hedefi

LG, rekabetin hızlandığı pazarda lider bir pozisyona girmek için üç boyutlu televizyonlarda agresif satış hedefi koyuyor.

LG, rekabetin hızlandığı pazarda lider bir pozisyona girmek için üç boyutlu televizyonlarda agresif satış hedefi koyuyor.


Özel gözlük kullanılarak izlenilen dijital üç boyutlu televizyonlar, Samsung, LG, Sony ve Panasonic gibi televizyon üreticilerinin gelecek rekabet alanı olmaya hazırlanıyor.

Reuters kaynaklı habere göre, LG 2010'da 400 bin ve 2011'de 3.4 milyon üç boyutlu televizyon satmayı amaçlıyor. Gelecek yılın ikinci yarısında gelişen yeni teknolojiyle birlikte perakende tüketicilerini düşünerek üç boyutlu televizyon modellerinin tam yeni bir serisini ortaya koymayı planlıyor. LG şimdilerde pahalı fiyatı nedeniyle genellikle işletmeler tarafından satın alınan 47 inçlik üç boyutlu bir televizyon sunuyor.

Geleneksel versiyonlardan yüzde 50 daha pahalıya mal olan içeriği yeterli olmayan üç boyutlu televizyonlara işaret ederek oluşan pazar hakkında bazı analistler hala ihtiyatlı.

LG'nin gelecek sene üç boyutlu televizyon satış hedefi, tüm TV satışlarının küçük bir kısmını oluşturuyor. Yalnızca LCD TV'de LG, 2010 yılında 25 milyon birim satmayı umuyor.